آموزش ادیت سریع فورتنایت به صورت حرفه ای

ادیت سریع تر در بازی باعث سبقت گرفتن از رقبا و حتی کشتن راحت تر آن ها می شود. با این کار می توان از تیررس دشمنان خارج شد. هرچه سریع تر بتوان دنیای بازی را ادیت کرد، بازی نیز راحت تر و جذاب تر می شود. راه ها و ترفندهایی برای سریع تر شدن ادیت در فورتنایت وجود دارد که در این مقاله به آن ها اشاره شده است.

ترفندهای ادیت سریع و حرفه ای

·        ضربدر هایتان را کوتاه بکشید

بلندتر کشیدن جابه جایی بین crosshair یا ضربدر هایتان باعث می شود تا زمان بیشتری را صرف این کار کنید. با تمرین می توان خط جابه جایی را تا حد امکان کوتاه تر کرد و در کمتر از یک ثانیه دنیا را ادیت کرد. سریع ترین ادیتورهای بازی کوتاه ترین مسیرها را می سازند.

بلند بودن مسیر این ضربدر ها باعث می شود تا بخشی را به اشتباه انتخاب کنید. این موضوع سرعت ادیت کردنتان را پایین تر می آورد و باید زمانی را صرف اصلاح سازه خود کنید.

·        فورا انتخاب کنید

ادیتورهای کند که درصد بسیاری از بازیکنان را نیز شامل می شوند، منتظر می مانند تا تمام بخش آبی ظاهر شده و سپس ادیت خود را انجام می دهند. این کار باعث می شود تا زمان زیادی موقع ادیت کردن به هدر رود.

بسیاری از افراد بخش مورد نظر خود را پس از دیدن کامل صفحه آبی و وارد شدن به ادیت مود انتخاب می کنند. این افراد دکمه ادیت را فشار داده، منتظر صفحه آبی می مانند و سپس بخش مورد نظرشان را انتخاب می کنند. در حالی که یکی از مهم ترین فاکتورهای کند شدن ادیت، زمانی است که صرف صبر کردن می شود.

راه بهتر و سریع تر ادیت در فورتنایت، انتخاب بخش مورد نظر دقیقا پس از فشردن دکمه ادیت مود است. با فشردن این دکمه و ادیت فوری دنیا، سرعت ادیت بسیار بالاتر می رود.

·        جهت حرکت خود را بهینه انتخاب کنید

یکی از خطاهایی که بسیاری از بازیکنان مرتکب آن می شوند، حرکت و ادیت در جهت مخالف است. بهتر است ادیت را از همان نقطه ای که ادیت را شروع کرده اید، انجام دهید. حرکت دادن دوباره دوربین پس از وارد شدن به ادیت مود، تنها باعث افزایش زمان ادیت کردن می شود.

این کار احتمال انتخاب بخش های اشتباه را افزایش می دهد. بهتر است ادیت از نقطه ای که پوینتر در زمان وارد شدن به ادیت مود واقع است، شروع شود.

برای سریع تر کردن ادیت در فورتنایت، می توانید ادیت را با سرعت پایین تری آغاز کنید و پس از تعیین جهت مناسب، سرعت کار را افزایش دهید. با این کار می توانید به ادیت های بسیار سریع عادت کنید.

·        کامل کردن سریع ادیت

همانطور که بهتر است پس از وارد شدن به ادیت مود به سرعت تایل های موردنظرتان را انتخاب کنید، باید پس از انتخاب آخرین بخش نیز ادیت خود را فورا تایید کنید تا سریعا انجام شود. صبر کردن برای دیدن ادیت و عدم تایید کردن فوری آن، تنها باعث کاهش سرعت می شود.

پس از انتخاب آخرین بخش در ادیت در فورتنایت، فورا کلید تایید را نیز فشار دهید تا از هدر رفتن زمان جلوگیری کنید. صبر کردن تنها در زمانی قابل قبول است که ادیت پیچیده ای انجام داده باشید و برای بررسی آن منتظر بمانید.

·        فعالسازی گزینه تکمیل ادیت بعد از رهاسازی

یکی از بهترین کارها برای افزایش سرعت ادیت در فورتنایت، فعال کردن گزینه تایید ادیت پس از رها کردن بخش ها است. با این کار به جای فشردن سه دکمه، دو دکمه را فشار می دهید و در زمان بسیار کمتری ادیت خود را به پایان می رسانید.

بسیاری از افراد این گزینه را فعال کرده اند. فعالسازی آن باعث می شود تا حرکت کاراکتر نیز بهبود پیدا کند. در صورتی که هر بار پس از ادیت دکمه ای را برای تکمیل و تایید آن فشار دهید، ممکن است در حرکتتان مشکلی به وجود بیاید. علت این موضوع نزدیکی دکمه های تکمیل ادیت و حرکت است که باعث می شود انگشت ها نتوانند هر دو تا را فشار دهند.

·        کاهش دادن حساسیت حرکت

این کار باعث می شود تا حرکت آرام تر انجام شود و برای تمرین کردن مناسب است. با کاهش حساسیت حرکت دوربین و پوینتر، می توانید سرعت ادیت در فورتنایت را افزایش دهید. پس از انجام این کار و ادیت با حساسیت کمتر، سرعت و دقت بیشتری در ادیت با حساسیت بیشتر دوربین تجربه خواهید کرد.

کاهش حساسیت دوربین باعث می شود تا فشار بیشتری برای طی کردن یک مسیر یکسان نیاز باشد. در نتیجه پس از این که حساسیت دوربین را به حالت عادی افزایش دادید، سرعت بیشتری در زمان ادیت خواهید داشت.

·        آموزش بازی فورتنایت برای تازه کارها

بخش زیادی از آموزش بازی فورتنایت از طریق تجربه به دست می آید و تا زمانی که ساعات زیادی را صرف بازی نکنید، نمی توانید در آن حرفه ای شوید. با این حال برخی از ترفندها برای بازی بهتر وجود دارد که بسیاری از تازه کارها اطلاعی از آن ها ندارند.

·        رفتن به دیویژن های بعدی

این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد و تنها با تمرین تکنیک ها و افزایش مهارت در بازی انجام پذیر است. جایگاه بهتر در بازی به معنی مبارزه با حریفان قوی تر و در نتیجه افزایش تجربه و مهارت است.

·        عضو تیم های خوب شوید

با افزایش مهارت می توانید عضو تیم های بهتر در بازی شوید. به طور کلی عضو شدن در تیم ها باعث می شود تا با مشاهده روند بازی هم تیمی ها، بتوانید پیشرفتی سریع در بازی داشته باشید.

·        استفاده از سخت افزار مناسب

در صورتی که روی PC بازی می کنید، بهتر است به مرور زمان سخت افزارتان را بهبود ببخشید. یکی از مهم ترین کارها، خرید موس و کیبورد مخصوص گیمینگ است. موس نقش بسیار مهمی در بازی دارد و موس مناسب کیفیت بازیتان را بالاتر می برد.

·        در تورنومنت ها شرکت کنید

یکی از بهترین راه های آموزش بازی فورتنایت، شرکت در تورنومنت های مختلف است. در این تورنومنت ها امکان مبارزه با انواع حریفان را پیدا می کنید که باعث افزایش مهارت و تجربه تان می شود.

·        خرید ویباکس فورتنایت

برای خرید انواع سلاح ها یا لباس های جنگی برای کاراکتر خود یا  باید در چالش های بازی فورتنایت شرکت کنید،  یا باید میزان کافی پول رایج این بازی را در اختیار داشته باشید. برای دریافت میزان بیشتر آن می توانید از فروشگاه آسان جم نسبت به خرید ویباکس فورتنایت اقدام کنید.  

سخن پایانی

ادیت سریع تر برای بسیاری از بازیکنان به کاری سخت تبدیل شده است. با ترفند های بازی فورتنایت که در سری مقاله های آموزش بازی فورتنایت شرح داده ایم در زمانی کوتاه و با تمرین، سرعت ادیت کردن خود را افزایش دهید. در این صورت به وضعیت بهتری نسبت به بسیاری از بازیکنان خواهید رسید و به سرعت به دیویژن های بالاتر منتقل خواهید شد.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله