آشنایی با مهمترین اشتباهات رایج در فری فایر که هر کسی نمی داند

آشنایی با قوانین بازی فری فایر تنها راز موفقیت در این بازی محبوب نیست بلکه شناخت اشتباهات رایج در بازی فری فایر نیز باعث موفقیت بازیکنان می شود. ارتقاء تجهیزات و دریافت جم در بازی فری فایر حتی برای بازیکنان حرفه ای هم کار آسانی نیست. با این حال، مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که از اشتباهات رایج در فری فایر خودداری کنید زیرا اغلب اوقات، بازیکنان به دلیل این اشتباهات موفق نمی شوند. در ادامه این مطلب ضمن بررسی راهنمای خرید جم فری فایر با آیدی، اشتباهات رایج در این بازی را نیز معرفی می‌ کنیم.

اهمیت آشنایی با اشتباهات رایج در فری فایر

آشنایی با اشتباهات رایج در فری فایر باعث می شود کاربران این بازی سریع تر به مراحل بالا ارتقا پیدا کنند و همچنین دسترسی به جم فری فایر برای کاربران راحت‌ تر می شود. در واقع شناخت چنین اشتباهاتی از بروز خطای بازیکن نیز جلوگیری می کند. در مورد اشتباهات رایج در فری فایر می توان گفت این اشتباهات شامل دو دسته کلی هستند، دسته اول مربوط به اشتباهات رایج افراد مبتدی بوده و دسته دوم اشتباهات بازیکنان حرفه ای هنگام استفاده از تفنگ است.

اشتباهات افراد مبتدی در فری فایر

ممکن است این اشتباهات از نظر شما ساده به نظر بیاید اما برای برخی افراد مبتدی امکان پذیر است. از جمله اشتباهات رایج افراد مبتدی در بازی فری فایر می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • جابجایی ایمن از یک مکان به مکان دیگر در بازی فری فایر از اهمیت بالایی برخوردار است. متاسفانه، اکثر بازیکنان مبتدی نمی توانند جابجایی در بازی را با یک استراتژی اجرا کنند. آنها یک نشانگر روی نقشه تنظیم می کنند و می چرخند. انتخاب یک مسیر چرخشی بد باعث می شود بازیکنان با موانع محیطی برخورد کنند یا در زمین گیر کنند. همچنین ممکن است آنها در خارج از منطقه امن گیر کرده و در اثر آسیب بمیرند.
    • کاراکترهای بازی باید در طول فصل ارتقاء پیدا کنند، در صورتی که بازیکن ارتقاء مهارت های کاراکتر را فراموش کند در نبردهای مختلف با شکست مواجه می شود. همچنین با خرید جم فری فایر می توان تجهیزات و اسلحه های مورد نیاز در بازی را ارتقاء دهید.
    • تجربه بازی تیمی باعث ارتقاء سطح بازیکن می شود. بازی با تیم یک روش موثر برای ارتقاء سطح در Free Fire است. این سبک بازی باعث می شود تا فشارهای رتبه کمتر یکنواخت شود و به بازیکنان اجازه می دهد تا نقش های متفاوتی را در سلسله مراتب تیم ایفا کنند. بنابراین از حالت squad نیز در فری فایر استفاده کنید.
    • قبل از انتخاب کاراکتر در بازی فری فایر باید با توانمندی های آن آشنا باشید. انتخاب کاراکتر بر اساس ظاهر و بدون شناخت ویژگی های آن باعث عدم موفقیت در نبردهای مختلف می شود.

5 اشتباه رایج هنگام استفاده از تفنگ در فری فایر

در اینجا برخی از اشتباهات کلیدی که بسیاری از بازیکنان معمولا مرتکب می شوند آورده شده است. حل این اشتباهات می تواند را بازیکن مبتدی را به یک بازیکن بزرگ تک تیرانداز تبدیل کند.

    1. هنگام تیراندازی به یک هدف از سرعت گرفتن زیاد خودداری کنید.

هنگامی که یک بازیکن هنگام گرفتن یک frag در Free Fire است، به یک اسکوپ سریع یا یک نوسکوپ ضربه می زند، امتیاز سبک اضافه می کند. اما در بیشتر موارد باعث می‌شود شلیک به سادگی هدف را از دست بدهد یا کمی به آن ضربه بزند، که ممکن است در بعضی مواقع، به ویژه در لحظه کلاچ، پرهزینه باشد.

برای شروع، استفاده از یک تفنگ تک تیرانداز با دامنه را شروع کنید زیرا دقت را بسیار افزایش می دهد. اکنون، ممکن است به نظر از دست دادن یک ثانیه گرانبها هنگام ورود به میدان برای گرفتن یک شوت، باشد، اما به این ترتیب ضربات به طور قطع از فاصله دور خارج نمی شوند.

همچنین، به جای تلنگر زدن، تلاش برای گرفتن دامنه سریع یا امید به فرود یک نوسکوپ، فقط سعی کنید با اسکوپ زدن و کشیدن ماشه یک عکس معمولی بگیرید. هنگامی که بر این امر مسلط شدید و احساس اعتماد به نفس کردید، به آرامی به سراغ مراحل حرفه ای تر بروید.

    1. از بی حوصلگی و عجله در شلیک خودداری کنید.

وقتی هدفی را از فاصله دور می بینید، سعی نکنید فوراً آن را پایین بیاورید، زیرا این تصمیم چند ثانیه ای ممکن است منجر به شلیک عجولانه شود که احتمال از دست دادن آن زیاد است.

در عوض، هدف را یادداشت کنید و نکاتی ذهنی در مورد موقعیت، حرکت و سرعت آن بیان کنید. هنگامی که این موارد را به خوبی بررسی کردید و از وضعیت کلی آگاه شدید، ادامه دهید و ماشه را فشار دهید و یک عکس عالی را تکمیل کنید که کارآمدتر با دقت بالاتر باشد.

  1. از هدف گرفتن سر با تفنگ های تک تیرانداز خودداری کنید.

اکثر تفنگ های تک تیرانداز در Free Fire  قادرند یک ضربه مهلک به هدف وارد کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، بازیکنان باید از مفهوم هدف گرفتن همیشه به سمت سر اجتناب کنند، یک قانون کلی که بیشتر در مورد تپانچه، اسلحه نیمه ماشینی و تفنگ قابل اجرا است، هدف گرفتن سر با تفنگ تک تیرانداز یک پرچم قرمز بزرگ است، زیرا بیشترین احتمال گم شدن را دارد. از آنجایی که یک گلوله برای از بین بردن هدف کافی است، بازیکنانی که از تفنگ های تک تیرانداز استفاده می کنند باید بدن را هدف بگیرند و به طور خودکار شانس خود را برای شلیک گسترده افزایش دهند.

  1. در درگیری های نزدیک از تفنگ تک تیرانداز استفاده نکنید.

اکثر مبارزات و درگیری های تیمی در Free Fire در فاصله های میانی تا نزدیک اتفاق می افتد. در حالی که می توان از تفنگ های تک تیرانداز به راحتی برای کشتن های دوربرد استفاده کرد، اما با کاهش فاصله از هدف، کارایی آنها ضربه شدیدی می خورد. اگرچه بازیکنان بسیار ماهر می توانند از تفنگ های تک تیرانداز در هر موقعیتی استفاده کنند، اما به دلیل مکانیک و سرعت شلیک کند، استفاده از آن در مبارزات از فاصله نزدیک توصیه نمی شود. در چنین شرایطی، بازیکنان همیشه باید اسلحه خود را به یک تپانچه یا SMG مبادله کنند.

  1. هنگام استفاده از تفنگ تک تیرانداز از حرکت خودداری کنید

اشتباهی که بسیاری از بازیکنان مرتکب می شوند، حرکت در هنگام تلاش برای شلیک به هدف با تفنگ تک تیرانداز است. حتی کوچکترین حرکت می تواند دقت ضربه را با اختلاف قابل توجهی جبران کند. بنابراین بازیکنان باید دست خود را ثابت نگه دارند و حرکت نکنند، به خصوص زمانی که در محدوده نزدیک هدف قرار می گیرند.

همچنین، حرکت در حین جستجوی مواضع دشمن یا هنگام زدن یک شلیک، می‌تواند منجر به دریافت اطلاعات دیگر بازیکنان نزدیک در مورد موقعیت شما شود، که خطر بزرگی است زیرا ممکن است سعی کنند با شارژ کردن به سمت مکان شکاف را ببندند.

اطلاعات تکمیلی در مورد اشتباهات رایج در بازی فری فایر را می توانید در این سایت مطالعه کنید.

راهنمای خرید جم فری فایر با آیدی

جم فری فایر در واقع همان پول رایج در بازی است که برای ارتقاء تجهیزات و کاراکترهای بازی مورد نیاز می باشد. برای خرید جم فری فایر روش های متعددی از جمله استفاده از آیدی، استفاده از گیفت کارت و همچنین استفاده از اطلاعات اکانت اشاره کرد. از میان این روش ها، خرید جم فری فایر با آیدی بیار کاربردی است.

هزینه خرید جم فری فایر با آیدی از سایر روش ها بیشتر است، اما سرعت دریافت جم و تعداد آن بیشتر می باشد. شما می توانید برای خرید جم فری فایر با آیدی از طریق آسان جم اقدام کنید.

جمع بندی

در این مطلب اشتباهات رایج در بازی فری فایر و راهنمای خرید جم فری فایر با آیدی را بررسی کردیم. با رعایت نکات فوق و همچنین شناخت این اشتباهات شانس موفقیت خود را در بازی فری فایر افزایش دهید. همچنین به منظور ارتقاء تجهیزات بازی می توانید جم فری فایر را از طریق سایت آسان جم خریداری کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله