آشنایی با قدرت و مهارت های شخصیت وکتور در پابجی موبایل

در بازی پابجی موبایل، هر کدام از شخصیت ها ویژگی های جذابی دارند که می توانند هیجان بسیار بالایی به گیمر ها بدهند. شخصیت وکتور از محبوب‌ ترین کاراکتر ها است که کارایی و عملکرد جذابی نیز دارد. در ادامه این مطلب درباره شخصیت وکتور (vector) بیش تر توضیح خواهیم داد.

آشنایی با شخصیت وکتور در پابجی

یکی از ویژگی های بازی پابجی موبایل این است که سازندگان آن هر چند وقت یکبار آپدیت جدیدی از بازی را با ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های مختلف به بازار ارائه می کنند. در آپدیت جدید بازی پابجی موبایل یکی از جدید ترین شخصیت هایی که اضافه شده، کاراکتر وکتور است.

وکتور دارای توانایی ها و ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود بوده و خاص‌ ترین شخصیت و خط ویژه بازی است. کاربران می توانند این کاراکتر را به صورت رایگان انتخاب کنند. این شخصیت، چت صوتی ویژه دارد و در بارگیری برای رسیدن به سطح ۹ دارای توانایی کاهش ۱۰ درصدی طول زمان است. کاراکتر وکتور دارای یک اسلحه قدرت می باشد. اگر ماموریت های تعیین شده را به وسیله شخصیت وکتور انجام دهید؛  پاداش‌ ویژه‌ ای دریافت خواهید کرد.

چطور vector را به صورت رایگان استفاده کنم؟

برای استفاده کاملا رایگان از شخصیت جذاب و قوی وکتور، بازیکنان باید در ابتدا روی کلمه workshop کلیک کنند. بعد از آن گزینه کاراکتر را انتخاب کرده و پس از این مرحله، شخصیت وکتور با همه توانایی ها و ویژگی های جذاب خود در صفحه بازی قابل مشاهده می شود. سپس بازیکن می‌تواند روی کلمه Get for free کلیک کرده و از شخصیت مورد نظر در بازی خود استفاده کند.

در اینجا اگر روی گزینه gift box کلیک کنید؛ می بینید که تغییرات دیده خواهند شد. گزینه Themed که به طور برنامه ریزی شده و پیش فرض در صفحه، نمایش داده می شود؛ کلیک کنید. بعد گزینه New Character: Vector را از منویی که باعث فعال سازی شخصیت یا قسمت جمع کردن پاداش های شخصیت وکتور می شود؛ راهنمایی کنید. شما هم می توانید برای خرید یوسی پابجی موبایل با مراجعه به آسان جم، خرید یوسی خود را کم ترین زمان ممکن انجام دهید.

معرفی ویژگی های کاراکتر vector

یکی از بهترین ویژگی های بازی پابجی موبایل، ویژگی هایی است که در هر به روز رسانی به این بازی اضافه می شوند. کاراکتر وکتور نیز از این قاعده مستثنا نبوده و در حال به روز رسانی، توانایی ها و ویژگی های خاصی به آن اضافه می شود. این کاراکتر دارای حرکات متنوع و منحصر به فرد و صدایی خاص است. همچنین وکتور، لباس های خاصی دارد که هر کدام در سطح ویژه ای قابل استفاده است. این کاراکتر برای مبارزه، مهارت ها و توانایی های شخصی و خاصی دارد که برای اکثر گیمر ها بسیار جذاب است.

بازیکنان می توانند با  شخصیت وکتور  (vector)  در حالت های Evo Ground و TDM بازی کنند و این کاراکتر در مود زامبی و دارک نایت نیز قابل استفاده است. البته این وکتور مود کلاسیک و مبارزات کلاسیک نیز دارد. نکته حائز اهمیتی که بازیکنان نیز باید به آن توجه کنند این است که با استفاده از EXP CARD یا کوپن هایی که در طول بازی قابل جمع‌آوری است؛ ویژگی ها و قابلیت های شخصیت وکتور (vector) مانند ارتقاء لباس ها، ارتقاء ماسک، بهبود دستورات صوتی، احساسات و … بهبود و ارتقا پیدا می کند. بازیکنان قادر به ارتقای این ویژگی ها با استفاده از کوپن ها خواهند بود.

خرید یوسی پابجی و ارتقای کاراکتر

همانطور که در قسمت های قبلی نیز توضیح دادیم راه حل هایی برای استفاده رایگان از شخصیت وکتور موجود است. اما برای شخصی سازی وکتور به خرید یوسی پابجی موبایل نیاز دارید. گیمر ها می توانند با خرید یوسی پابجی موبایل و پرداخت آن در بازی و در نهایت خرید کاراکتر، آن را شخصی سازی نمایند. سازنده های این بازی محبوب در هر بروزرسانی که به بازار ارائه دادند؛ تغییرات مثبت و مختلفی در تجهیزات، امکانات و… بازی در نظر گرفته اند.

همچنین برای بازیکنان این بازی، آپشن و امکانات بسیاری در هر آپدیت قرار داده شده است. اما همانطور که گفتیم گیمر ها می توانند با خرید یوسی پابجی موبایل به امکانات بسیار جذاب تری دسترسی داشته باشند، بازی خود را با توجه به سلیقه خود سفارشی سازی کنند و کاراکتر وکتور را ارتقا دهند.

لول های vector در پابجی

این شخصیت در 10 سطح، قابلیت باز شدن دارد که تمامی لول ها دارای ویژگی جدیدی برای هر شخصیت است. برای مثال تعدادی از ویژگی های سطوح مختلف را به اختصار برای تان بیان می‌ کنیم.

        • سطح دو: این سطح پیام های صوتی جدید را برایتان باز می کند.
        • لول سوم: در این سطح، زمان بارگیری مجدد او بیش تر از سطح دو است.
        • سطح ده: رسیدن به سطح 10، به بازیکنان پابجی موبایل بازدهی MVP و بازگشت پیروزمندانه و افتخار آمیز را می دهد. بازی با کاراکتر XP را استفاده می کند که برای بالابردن او استفاده می شود. XP را می توان جهت بالا بردن سریع شخصیت هم خریداری کرد. بازگشایی قفل این ویژگی ها، از مواردی است که می توان با استفاده از یوسی پابجی موبايل انجام داد.

مزایای استفاده از شخصیت وکتور در بازی

طرفداران حرفه ای و پروپا قرص بازی پابجی موبایل می دانند که استفاده از یک شخصیت تاثیرگذار در بازی پابجی موبایل که به شکل بتل رویال بوده، اهمیت بسیاری دارد و در پیروزی تاثیر گذار است. استفاده از یک شخصیت قوی که خودمان با توجه به روند بازی، آن را شخصی سازی کرده باشیم؛ از موضوعات مهم و کلیدی در نبرد آنلاین پابجی موبایل محسوب می شود. شخصیت وکتور نیز به علت داشتن سلاح قدرتمند و خاص و لباس های بی نظیر خود که در اختیار بازیکنان قرار می دهد؛ بسیار کاربردی و محبوب است.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله