آشنایی با شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل

شخصیت های متعدد و زیادی با قابلیت ها و توانایی های مختلف در بازی پابجی حضور دارند. هر کدام از آن ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. شخصیت سارا یکی از شخصیت های محبوب در جهان بازی پابجی است که خیلی از بازیکنان به دنبالش هستند. در ادامه به بررسی بیشتر این کاراکتر می پردازیم.

معرفی شخصیت سارا در پابجی

شرکت پابجی برای حفظ جذابیت و بهتر کردن تجربه بازی گیمر ها، مانند هر شرکت بازی سازی دیگر هر چند وقت یکبار اقدام به آپدیت و به روز رسانیِ این بازی می کند. در این آپدیت ها علاوه بر اینکه باگ ها و اشکالات بازی برطرف می شود، امکانات، قابلیت ها، مپ ها، مهمات، اسلحه ها، شخصیت ها و … به بازی افزوده یا کم می شود.

شخصیت سارا هم یکی از این شخصیت هایی است که در طی یکی از آپدیت ها به بازی افزوده شده و حاوی قابلیت ها و توانایی های منحصر به فردی است.

در ضمن باید بدانید که می توانید از سارا در تمام حالت های PUBG استفاده کنید اما مهارت های او فقط در حالت Evo-Ground موثر است و اگر سارا را در حالت کلاسیک انتخاب کنید، مهارت هایش غیر فعال می شوند و فقط جنبه ظاهری دارد. سارا در بازی با آپدیت های بعد در فصل 10 معرفی خواهد شد که ویژگی های بسیار دیگری را نیز در بازی به ارمغان می آورد.

با خرید یوسی پابجی موبایل می توانید بدون نیاز به جمع آوری کوپن (روش رایگان به دست آوردن شخصیت سارا که در ادامه بیان خواهد شد) این شخصیت را به دست آورید.

بررسی ویژگی های شخصیت سارا در پابجی

شخصیت سارا در پابجی موبایل همانطور که گفته شد دارای ویژگی ها و توانایی های جذاب و منحصر به فردی است. این کاراکتر به همراه کاراکتر وکتور و کارلو جزو محبوب ترین سری شخصیت های بازی پابجی هستند. در این قسمت به برخی از ویژگی های ممتاز شخصیت سارا اشاره می کنیم.

گفتگو به صورت صوتی

گفتگوی صوتی هنگام بازی آنلاین یک مزیت جذاب و دوست داشتنی برای بازیکنان است. و البته شخصیت سارا هم با صدا و صوت های مخصوص به خود شناخته می شود و می توانید هنگام بازی با دوستانتان از صدای متفاوت شخصیت سارا استفاده کنید.

لباس و پوست

یک نکته جالب در رابطه با سارا این است که سارا لباس‌ و پوسته ‌های جذابی متناسب با شخصیتش دارد. از جلیقه‌ های رنگارنگ کلاسیک گرفته تا کت‌ ستاره ‌ای، این شخصیت را در لباس با دیگر شخصیت ها متمایز کرده است. همچنین در نسخه های جدید بازی قطعا لباس های جدید و جالب تری از این اسکین را شاهد خواهیم بود.

حرکت های رقص

تصور کنید در بازی فردی را ناک اوت می کنید، سپس به جلوی او می روید و برای اینکه حرص او را در بیاورید حرکات رقص و دنس هایی به نمایش می گذارید. رقص های سارا منحصر به فرد است و کمتر کسی این نوع رقص را قبلا دیده است. به همین خاطر برای این کار هم این اسکین بهتر از باقی اسکین ها عمل می کند.

متخصص مکانیک

همچنین باید بدانید توانایی کلیدی سارا به عنوان یک شخصیت زن، مدیریت و تعمیر وسایل نقلیه است. سارا یک مکانیک و متخصص وسایل نقلیه است که عاشق اتومبیل است و در تقویت خودرو تبهر دارد.

بنابراین وقتی با آن رانندگی می کنید یا سوار ماشین می شوید، به وسیله نقلیه تان آسیب کمتری وارد می شود. همچنین در رانندگی نیز مهارت فوق العاده ای دارد و نسبت به اسکین های دیگر راننده بهتری است.

دریافت رایگان شخصیت سارا در پابجی

اگر می خواهید شخصیت سارا را به صورت رایگان و بدون هزینه کردن یوسی پابجی به دست آورید باید از کوپن ها استفاده کنید. شما باید با بازی کردن زیاد و در جریان بازی با ارتقای سطح خود و جمع آوری کوپن ها بتوانید شخصیت سارا را بخرید.

هر کوپن معادل 600 یوسی پابجی است. پس برای خرید شخصیت سارا شما تنها نیاز به یک کوپن دارید. در نظر داشته باشید که در کل شما می توانید از 60 کوپن در بازی پابجی برای خرید شخصیت ها استفاده نمایید.

نحوه دقیق به دست آوردن کوپن در پابجی

باید بدانید که شما نمیتوانید به طور مستقیم کوپن ها را به دست آورید زیرا اصلا هیچ ماموریت یا تورنومنتی برای دریافت کوپن در بازی وجو ندارد. در عوض شما باید تمام Rusty nut ها را جمع آوری کنید که این Rusty nut ها به شما اجازه حضور در تورنومنت های روزانه را می دهند.

حال برای به دست آوردن Rusty nut شما باید به بخش ایونت ها یا همان رویداد ها بروید و به بخش آخر آن که برای بازی پابجی است مراجعه کنید. سپس باید مراحل زیر را تمام کنید:

        • ماموریت های 2000 و 5000 متر در رقابت های کلاسیک را با موفقیت تمام کنید.
        • 30 دقیقه در مرحله 4 بازی کنید.
        • 60 دقیقه در مرحله 6 بازی کنید.

این مراحل را باید به صورت روزانه انجام داده و تکمیل نمایید. هر زمان که 2 دفعه تمام این مراحل را کامل کردید به 10 کوپن شخصیتی دسترسی پیدا خواهید کرد. پس از آن می توانید به راحتی و به صورت رایگان شخصیت سارا را خریداری کرده و از آن در بتل ها استفاده نمایید.

برای اینکه بتوانید با دردسر کمتر و سریع تر کوپن دریافت کنید تا شخصیت سارا را رایگان به دست آورید، پیشنهاد می شود تورنومنت های TDM و payload را انجام دهید.

جمع بندی

در نهایت تصمیم با خودتان است که چطور این شخصیت و اسکین را به دست بیاورید. در این مطلب سعی شد راه های مختلفی برای به دست آوردن شخصیت سارا جلوی پایتان گذاشته شود.

می توانید با خرید یوسی پابجی موبایل سریع و بدون دردسر این اسکین را به دست بیاورید و یا همانطور که بیان شد از طریق راه های رایگان که شامل دریافت کوپن و شرکت در تورنومنت های روزانه می شود، اقدام کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله