آشنایی با شخصیت اندی ANDY پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل شخصیت های مختلف و متعددی دارد که هر کدام از این شخصیت ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند. شخصیت اندی یکی از کاراکتر های جدید با قابلیت های منحصر به فرد خود می باشد که به سیزن 13 بازی پابجی موبایل اضافه شده است. در این مقاله سعی کرده ایم به معرفی و بررسی این شخصیت بپردازیم. همچنین شما می توانید جهت خرید یوسی به آسان جم مراجعه کنید.

شخصیت اندی در پابجی و معرفی آن

فصل جدید از سیزن بازی پابجی موبایل ارائه شده که دارای بخش های گوناگونی است و بازیکنان جهت افزایش سطح خود می توانند از آیتم های جدید استفاده کنند. در سیزن 13، شخصیت اندی پابجی موبایل به این بازی افزوده شده است که دارای توانایی ها و قابلیت های ویژه ای می باشد. بازیکنان از ویژگی های این شخصیت می توانند جهت پیشرفت سطح خود استفاده کنند.

لباس های ویژه و صدای متفاوت اندی سبب شده است تا بازیکنان از این شخصیت در طول بازی استفاده کنند. این کاراکتر ضمن اینکه دارای توانایی های ویژه ای می باشد؛ در طول بازی نیز می تواند به بازیکنان این اختیار را بدهد که سرعت کار با اسلحه را افزایش داده و چندین برابر کنند. از کاراکتر Andy می توانید در تمامی حالت های پابجی موبایل به جز TDM استفاده نمایید.

با توجه به اینکه در این بازی کاراکترها و شخصیت های متعددی وجود دارد. شاید برخی از گیمرها تصور کنند ANDY کارایی چندانی ندارد که به هیچ وجه اینگونه نمی باشد. لازم به ذکر است که داشتن یوسی پابجی در روند بازی و استفاده از امکانات بازی بسیار موثر است. از این رو جهت خرید یوسی پابجی موبایل می توانید از طریق آسان جم اقدام کنید.

چگونه شخصیت اندی را آنلاک کنیم؟

جهت آنلاک کردن شخصیت اندی در بازی پابجی موبایل دو روش وجود دارد که هر کدام از آن ها را می توانید انتخاب کنید. در روش اول می توانید با استفاده از کوپن هایی که در طول این بازی جمع آوری کرده اید اقدام به آنلاک کردن اندی کنید. اما در روش دوم شما می توانید میزان مشخصی یوسی پابجی را پرداخت کرده و این شخصیت را به راحتی آنلاک کنید.

چنانچه موجودی یوسی شما کافی نمی باشد؛ می توانید اقدام به خرید uc نمایید. همچنین اگر توانایی خرید یوسی پابجی را ندارید می توانید با پرداخت voucher 1200 به صورت رایگان این شخصیت را آنلاک کنید. لازم به ذکر است که پس از آنلاک کردن این شخصیت محبوب می توانید آن را تا سطح 10 ارتقا داده و در نبردهای خود سریع تر عمل کنید. در صورتی که برای اکانت خود نیاز به خرید یوسی پابجی موبایل دارید می توانید تعدادی از آن ها را از وبسایت ما تهیه کنید.

به دست آوردن character voucher در بازی پابجی

بازیکنان در بازی پابجی موبایل قادر به شرکت در رویدادها، ماموریت ها، نبردها و ایونت های مختلفی می باشند. یکی از مهم ترین این رویدادها شرکت در Road trip event بوده که بازیکنان با شرکت در آن، می توانند ماموریت های روزانه خود را تکمیل کنند. گیمر ها به واسطه شرکت در مسابقات کلاسیک و کشتن سایر بازیکنان در هر ماموریت، می توانند این عملیات ها را کامل کرده و در نهایت موفق به دریافت پاداش ها شوند.

معمولا این پاداش ها به گیمر ها اجازه می دهند که به صورت رایگان voucher دریافت کنند. به واسطه دستورالعملی که در ادامه گفته ایم؛ شما می توانید برای دریافت کاراکتر اندی در بازی پابجی موبایل، voucher زیادی دریافت کنید:

– در ابتدا گیمر باید وارد بازی پابجی موبایل شود.

– پس از ورود به بازی، باید رویداد نمایش عروسکی شخصیت آن را ببیند.

– باید تا زمان پایان اجرای نمایش عروسکی، گیمر منتظر بماند.

– پس از اینکه نمایش عروسکی به صورت جامع و کامل اجرا شده و به پایان رسید؛ گیمر باید به روی آن ضربه بزند و در نهایت character voucher 60 را دریافت نماید.

– با جمع آوری character voucher 60 بازیکنان می توانند شخصیت اندی را به صورت کاملا رایگان دریافت کنند.

در صورتی که نتوانستید از این روش اقدام به دریافت شخصیت اندی نمایید؛ می توانید با خرید uc، این کاراکتر را به دست آورید. همچنین جهت خرید یوسی پابجی می توانید از آسان جم به عنوان بهترین سایت خرید یوسی برای پابجی موبایل استفاده کنید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله