آشنایی با سلاح M416 بهترین اسلحه AR پابجی

در هر مرحله از بازی پابجی سلاح و نیرو های کمکی جدید با گرفتن امتیاز بیشتر یا به کمک خرید یوسی پابجی موبایل برای کاربر باز می شود. شما می توانید با کمک این سلاح ها بازی را به بهترین نحو ادامه دهید. سلاح M416 به عنوان بهترین اسلحه AR پابجی موبایل است که و برای حرفه ای ها ساخته شده است. در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

عملکرد سلاح M416 به عنوان بهترین اسلحه AR پابجی موبایل

اسلحه M416 یکی از قوی ترین و اصلی ترین سلاح ها در سطح میانی در بازی پابجی به شمار می رود. عملکرد این سلاح را می توان در چندین بخشی که در زیر به آن ها اشاره می کنیم مشاهده کنید.

        • میزان صدمه را کاهش می دهد

اسلحه M416 عملکرد بازیکن را ارتقا می دهد و توانایی این را دارد که بین Recoil اسلحه و Damage تعادل بر قرار کند. یعنی زمانی که گلوله از اسلحه شلیک می شود و لوله اسلحه به عقب حرکت می کند، میزان صدمه را به کمترین حالت می رساند.

هر چه سرعت شلیک بیشتر باشد، احتمال Recoil یا پس زدن بیشتر می شود. سرعت گلوله سلاح M416 برابر با 880 متر بر ثانیه است. این میزان از سلاح Scar-L بیشتر و از سلاح M16 کمتر است.

        • کار با اسلحه M416 راحت است

کار با سلاح M416 به عنوان بهترین اسلحه AR پابجی موبایل بسیار آسان است. این سلاح خوش دست و ظریف است و به راحتی می توانید آن را کنترل کنید.

        • سفارشی سازی شده است

این اسلحه با لوازم جانبی های متعددی سازگار است. یعنی می تواند سفارش سازی شده و به طور کامل مجهز شود. به این روش تقریبا از پس هر موقعیتی بر می آید. می توانید این سلاح را با یک استوک جایگزین کنید تا میزان Recoil را کاهش دهید و در مقابل دقت را در بازی افزایش دهید.

        • حالت های مختلف نبرد را پوشش می دهد

از دیگر ویژگی های این سلاح می توان گفت که در حالت 4X Scope برای نزاع دور برد مفید است. تنها نکته ای که باید در نزاع دور برد توجه کنید این است که در فاصله های زیاد ممکن است به دلیل سرعت بیشتر شلیک گلوله و از دست دادن گلوله، اسلحه M416 وضعیت ناپایداری پیدا کند. البته، این سلاح برای حالت میان برد و خفا نیز مناسب است.

نحوه تهیه اسکین سلاح M416 به عنوان بهترین اسلحه AR پابجی موبایل

یکی از دلایل محبوبیت اسلحه M416 وجود تجهیزات جانبی در این اسلحه است که انعطاف پذیری بیشتری به این اسلحه می دهد تا بتواند در میدان جنگ به بهترین نحو عمل کند. برای تهیه اسلحه M416 باید موارد زیر را رعایت کنید.

        • اسلحه M416 سلاحی است که در مرحله 14 به بازیکن تحویل داده می شود.
        • این اسلحه را می توانید در رویداد های مهم و خاص پابجی تهیه کنید.
        • با خرید یوسی می توانید قفل اسلحه M416 را باز کنید یا به اصطلاح این سلاح را آن لاک (Unlock) کنید.
        • در این شرایط بعضی از یوسی پابجی ها این قابلیت را دارند که ارتقا پیدا کنند. این موارد به صورت M416 THE DUMMY، RORAR, LIZARD، GLACIER M416 و M416 WANDERED هستند. با خرید یوسی پابجی برای موبایل می توانید این اسکین ها را به راحتی تهیه کنید.

نحوه فعال سازی اسکین سلاح M416 به عنوان بهترین اسلحه AR پابجی موبایل

مراحل مختلفی برای استفاده کاربردی از اسلحه M416 وجود دارد که به شرح زیر است.

        • هر کوپنی که در مسیر بازی مشاهده کردید را جمع آوری کنید تا در موعد مقرر بتوانید از آن ها استفاده کنید.
        • 500 نفر از دشمنان خود را از بین ببرید. برای اینکه بدانید چه تعداد دشمن را کشته اید، بخش Assault Mistry را چک کنید.
        • تمامی جعبه های رایگان در طول مسیر بازی را باز کنید تا بتوانید در انتها اسلحه دریافت کنید.

خرید یوسی پابجی برای موبایل

یوسی پابجی در واقع مانند پولی است که به کمک آن می توانید مرحله ای که در آن قرار دارید را ارتقا دهید. با خرید این پول می توانید سلاح مورد نظرتان را بخرید. می توانید در مبارزات ویژه شرکت کنید و سطح خود را در بازی ارتقا دهید.

هنگامی که سطح شما ارتقا پیدا کند، به اسلحه ها و لباس های جدید و متناسب با سطحی که در آن قرار دارید احتیاج دارید. با خرید یوسی پابجی برای موبایل می توانید این موارد را برای خود فراهم کنید.

چرا سلاح M416 برای مبتدی ها مناسب نیست؟

بعد از اینکه توانستید به کمک یوسی پابجی سلاح بخرید، بهتر است بدانید که سلاح M416 در کدام قسمت بازی قرار گرفته است تا با دانستن آن راحت تر بتوانید موانع را پشت سر بگذارید و به هدف برسید.

اما، دلیل اینکه سلاح M416 برای مبتدی ها مناسب نیست این است که این سلاح در مکان هایی قرار دارد که بسیار خطرناک است. اگر افراد مبتدی بخواهند به آن جا بروند حتما کشته می شوند. به طور مثال، یکی از این مکان ها Pecado درنقشه Miramar است. در این مکان کشتار بسیار زیاد است و افراد مبتدی ممکن است از پس آن بر نیایند.

مکان دیگر، Erangel است که مکانی بسیار چالش بر انگیز و خطرناک است و برای مبتدی ها مناسب نیست. یا محیط Ruins در نقشه Sanhok مکانی است که تمامی بازیکن های آن افراد حرفه ای و کار بلد هستند. به همین دلیل، یک مبتدی نباید در این مکان حضور پیدا کند.

یا به طور مثال، برای پیروز شدن در مکان Hacienda Del Patron باید حرفه ای بوده و استراتژی خاصی داشته باشید تا در آن پیروز شوید. در حالی که، افراد مبتدی هنوز توانایی استراتژی پلن را ندارند.

0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
0
لطفاً نظر دهیدx