آشنایی با سلاح های AWM و KAR98 پابجی موبایل

تفنگ تک تیر انداز سلاح بسیار مهمی در بازی پابجی است که در بین انواع اسلحه ها، مدل KAR98  و AWM  قابلیت های بسیاری دارد و بسیار محبوب است. با خرید یوسی پابجی موبایل می توانید انواع اسلحه ها را به دارایی های خود اضافه کنید.

معرفی و بررسی سلاح KAR98  بازی پابجی موبایل

در این بخش به بررسی این سلاح میپردازیم.

سرعت بارگذاری اسلحه

KAR98 یک سلاح تک تیرانداز Bolt-action است که برای کار با آن به تاکتیک، تمرکز و سرعت بالایی احتیاج است. این سلاح عکس العمل بسیار سریعی دارد و بعد از هر بار استفاده 4 ثانیه زمان می برد تا بتوانید دوباره آن را بارگذاری کنید.

نوع گلوله

گلوله های استفاده شده در سلاح KAR98 قابل دسترس‌تر هستند و به راحتی می‌توانید آن ها را در نقشه پیدا کنید. استفاده از این سلاح برای افرادی که به تازگی بازی پابجی را شروع کرده اند و به نوعی آماتور هستند، پیشنهاد می شود. این سلاح گلوله 7.62 میلیمتری استفاده می کند.

گستره جراحت

سلاح KAR98 گستره آسیب کمتری دارد و قدرت تخریب کمتری دارد. این سلاح شتابی به میزان 760 متر بر ثانیه دارد. با استفاده از این سلاح می توانید کلیه لباس های ایمنی مهاجمین سطح 3 بازی پابجی، از زره گرفته تا کلاه را از بین ببرید.

لوازم جانبی یا Attachment

برای اینکه بتوانید لوازم جانبی یا Attachment های خوبی به سلاح KAR98 اضافه کنید، بهتر است یوسی پابجی بخرید. با خرید یوسی می توانید لوازم جانبی بسیار خوبی برای این سلاح تهیه کرده و قابلیت های آن را افزایش دهید.

با کمک این پول می توانید Attachment هایی چون، Compensator, Flash Hider و Suppressor را تهیه کنید. این امکانات میزان دید وسیع تری را با 2 برابر میدان دید هدف را در اختیار کاربر قرار می دهند.

کاربرد

سرعت پایین گلوله در سلاح KAR98 باعث می شود، این سلاح برای برد های طولانی که دشمن در حال حرکت است مناسب نباشد.

معرفی و بررسی سلاح AWM  بازی پابجی موبایل

در ادامه به معرفی این سلاح می پردازیم.

Attachment سلاح AWM

قبل از معرفی سلاح AWM، باید گفت که می توانید با خرید UC این سلاح را به امکانات پیشرفته تری مجهز کنید. تجهیز کردن سلاح باعث می شود عملکرد آن بهبود پیدا کند و سلاح قوی تری شود و در طول بازی کاربرد بیشتری داشته باشد. با خرید یوسی پابجی می توانید این تجهیزات جانبی را به انواع سلاح های بازی پابجی اضافه کنید.

Attachment های این سلاح که می توانید آن ها را تهیه کنید شامل، Extended Mag, Extended QuickDraw Mag و QuickDraw Mag است.

سرعت بارگذاری سلاح

سرعت بارگذاری سلاح AWM در بازی پابجی برابر با 4.6 ثانیه است. این یعنی، این سلاح 0.6 ثانیه بیشتر از سلاح KAR98 زمان لازم دارد تا بارگذاری شود. این نشان می دهد که این سلاح سرعت کمتری دارد و 0.6 ثانیه دیرتر عمل می کند.

نوع گلوله های سلاح AWM

گلوله های AWM از نوع مگنوم 0.3 میلی متری هستند و تنها از طریق ایر دراپ ها می توانید به این گلوله ها دسترسی داشته باشید. اما، مزیت این سلاح این است که کنترل آن و کار کردن با آن راحت تر است و محبوب بازیکنان حرفه ای یا Professional ها است. تنها عیب این سلاح سرعت بارگذاری پایین تر آن است.

کاربرد سلاح  AWM

چون به دست آوردن گلوله ها در این سلاح سخت است، بازیکن باید با مدیریت و هوش بالایی که دارد از این سلاح استفاده کند. به همین دلیل، این سلاح برای بازیکن های مبتدی که تازه به محیط بازی دارند اشراف پیدا می کنند توصیه نمی شود.

گستره جراحت

اسلحه AWM اسلحه پر قدرتی است که میزان آسیب وارده در آن بسیار وسیع و زیاد است و دشمن را از پای در می آورد. میزان صدمه ای که وارد می کند، از نظر مقداری برابر با 105 است. این میزان از اسلحه KAR98 بیشتر است.

شتاب اسلحه

میزان شتاب AWM چیزی برابر با 945 متر بر ثانیه است و این میزان باعث شده این اسلحه قدرت شلیک اولیه بالایی داشته باشد و با قدرت شلیک کند. شتاب این اسلحه تک تیر انداز نسبت به KAR98 بسیار بیشتر است.

خرید یوسی پابجی

یوسی پابجی پولی است که با کمک آن میتوانید امکانات و قابلیت های بازی پابجی را ارتقا دهید. برای خرید اسلحه ها و تجهیز کردن آن به این پول احتیاج است. برای تغییر اسکین ها باید یوسی پابجی داشته باشید. برای شرکت در مبارزات و ارتقا سطح خود در بازی، باید یوسی پابجی بخرید.

برای خرید یوسی پابجی هم می توانید به کمک کیف پول اقدام به خرید کنید. یا می توانید از سایت های واسطه کمک بگیرید.

سلاح KAR98 سلاحی قابل اعتماد است. اما، احتمال آسیب رسانی کمتری دارد. در حالی که، سلاح AWM، با یک شلیک دشمن را از پای در می آورد و بسیار سریع تر و دقیق تر از  KAR98 است. تا امروز، بهترین سلاح از نظر برد، AWM شناخته شده است. با استفاده از این سلاح حرفه ای برنده بازی شما خواهید بود.

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله