بررسی شخصیت های بازی های کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی

اگر طرفدار بازی‌های اکشن موبایل باشید قطعا بازی کالاف دیوتی و فورتنایت را می‌شناسید که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و هر بار با آپدیت‌های جدید خود بازی را هیجان‌انگیزتر از قبل جلوه می‌دهند. شخصیت‌ها و ویژگی‌های متفاوتی در هر کدام از این بازی‌ها وجود دارد که لذت بازی را چند برابر می‌کند.

در این مطلب می‌خواهیم با شخصیت‌های اصلی این بازی و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شویم و این که چطور می‌توان از این ویژگی‌ها در بازی استفاده کرد یا آن‌ها را خرید.

شخصیت های اصلی بازی کالاف دیوتی موبایل

شناخت شخصیت‌ها و افرادی که در بازی هستند هم می‌تواند عملکرد شما در بازی را بهبود ببخشد هم باعث شود حس نزدیکی بیشتری با بازی کنید. پس بیایید با اصلی‌ترین شخصیت‌های کالاف بیشتر آشنا شویم:

  1. JOHN PRICE: جان پرایس یکی از اعضای نیروهای ویژه بریتانیا بوده و  رهبری دو گروه نظامی Bravo Team  و Task Force 141 را بر عهده دارد  و نشان ویژه خود را پس از عملیات ترور دلال اسحله زاخاووف و همکار او ماکاروف به دست آورد. جان پرایس یکی از شخصیت‌هایی ست که پس از اولین حضورش در بازی در سال 2014 در تمام زیرمجموعه‌های بازی بوده و محبوبیت زیادی میان طرفداران کالاف دیوتی دارد.
  2. DAVID MASON: فرمانده دیوید منسون یکی از اعضای تیم SEAL Team Six و پسر فرمانده نامدار سی آی ای است. او به سرعت رتبه‌های ویژه را طی کرد تا ریاست گروه اصلی J-SOC را بر عهده بگیرد. او یک فرمانده آمرکایی ست و تحت نظارت نیروهای نظامی آمریکا فعالیت می‌کند.
  3. ALEX MASON: میسون کاپیتان بازنشسته نیروی دریایی سی آی ای بوده است که اغلب عملیات‌های او ترور در کشورهای کوبا، ویتنام و لائوس انجام می‌شده. او اولین بار در بازی Call of Duty: Black Ops حاضر شد و در قسمت دو آن نیز بازگشت و در حال حاضر در بازی کالاف دیوتی موبایل به عنوان شخصیت اصلی حضور دارد.
  4. SIMON “GHOST” RILEY: سایمون روح یکی از شخصیت های محبوب بازی کالاف دیوتی است او عضوی از نیروی ویژه بریتانیا و دومین فرمانده تیم Task Force 141 است و یکی از مهمترین ماموریت‌های او هدایت تیمی در زیرزمین امن ماکاروف برای دستیابی به اطلاعات مهم درباره او بود. او  با نقاب اسکلتی، عینک قرمز و هدفون‌هایش شناخته می‌شود و کسی چهره اصلی او را ندیده است.

بازی‌کردن با هر یک از این شخصیت‌ها تجربه منحصر به فردی خواهد بود اما برای به دست آوردن برخی از آن ها در بازی باید چالش های مختلفی را پشت سر بگذارید یا با خرید سی پی کالاف دیوتی به دست آورید، سی پی کالاف همان سکه‌هایی ست که در قسمت store بازی وجود دارند، اگر می‌خواهید سریع تر شخصیت دلخواه خود در بازی را به دست آورید یا لباس و تجهیزات او را ارتقا دهید همین حالا می‌توانید بسته های سی پی کالاف دیوتی را از آسان جم تهیه کنید.

شخصیت های اصلی بازی فورتنایت موبایل

  1. The visitor: ویزیتور اولین بار در بخش 1 فصل 4 بازی در جزیره فورتنایت ظاهر می‌شود و مسئولیت نظارت بر اتفاقاتی که در جزیره می افتد را بر عهده دارد. در حال حاضر ویزیتور یکی از لباس‌های اصلی کارکترها با زرهی آبی و نقابی قرمز است.
  2. The Recon Expert: یکی از شخصیت های نادر در فورتنایت است که با 1200 ویباکس می‌توانید آن را بخرید، این شخصیت در داستان بازی حضور خاصی ندارد و به نظر می‌رسد با شخصیت Midas در ارتباط است.
  3. John Wick: تهیه کنندگان ویباکس فورتنایت هیچ ابایی از استفاده از شخصیت‌های معروف و عجیب در بازی ندارند، جان ویک یکی از شخصیت هایی ست که در فصل 9 بازی ظاهر می‌شود و با قیمت 2000 ویباکس قابل خریداری خواهد بود.
  4. Peely: یکی دیگر از شخصیت‌‌های عجیب فورتنایت پیلی موز است. تصور کنید که با یک موزی که دست و پا دارد به جنگ بروید و افراد را بکشید، به نظر جذاب می‌آید.  این شخصیت با قیمت 1500 ویباکس قابل خریداری است.

آشنایی با بازی محبوب و پرطرفدار پابجی

از دیگر بازی های محبوب موبایلی می توان به بازی پابجی اشاره نمود که در سبک بتل رویال برای علاقه مندان به بازی های موبایل گیم بسیار مناسب است. در این بازی از شخصیت های متنوع و بسیار زیادی استفاده شده است که می توانید هر کدام از آن ها را برای خود انتخاب کنید، امکان خرید یوسی پابجی یکی از بخش های جذاب این بازی است که  میتواند شخصیت های بازی را قویتر نماید.

تهیه سی پی کالاف دیوتی و ویباکس فورتنایت

همان طور که دیدید شخصیت‌های جذابی در هر دوبازی وجود دارند که گاهی به صورت رایگان یا با انجام چالش‌های بازی در اختیار بازیکن قرار می‌گیرند. اما اغلب این شخصیت‌ها باید در بازی خریداری شوند. اگر می‌خواهید تغییری در بازی خود ایجاد کنید و تجربه هیجان‌انگیزتری داشته باشید می‌توانید برای خرید ویباکس فورتنایت و سی پی کالاف دیوتی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید و با ارزان ترین قیمت، خرید امنی داشته باشید.

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • آسان‌جم برای شارژ فوری
  • آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • آسان‌جم برای پنل کاربری
  • آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله