تکنیک های حرفه ای در بازی free fire

مهم ترین ترفند هایی که توسط گیمر های حرفه ای در بازی free fire انجام می شود، شامل موارد زیر است:

1) انتخاب بهترین فرود

برای اینکه بتوانید عملکرد خوبی از خود نشان دهید؛ بایستی بهترین محل را برای فرود انتخاب کنید. ابتدا این بازی با هدایت بازیکن توسط یک چتر نجات، به جزیره ای آغاز خواهد شد. بنابراین بایستی بهترین نقطه فرود را از نظر میزان تراکم جمعیت انتخاب نمایید. در حقیقت فرود در مناطق کم جمعیت تر معادل نقشه کشیدن راحت تر برای حریفان است. تراکم جمعیت در محل فرود بازی فری فایر، به معنای حضور کم تر دشمنان است. زیرا در صورتی که در مناطق پر تراکم فرود بیایید، توسط دشمنانتان از بین می روید.

2) جمع آوری جم ها و گرفتن امتیازات

یکی دیگر از حرفه ای ترین ترفند های این بازی، جمع آوری جم فری فایر و امتیازات این بازی می باشد. به دلیل اینکه گرفتن الماس فری فایر یک امتیاز محسوب می شود، به عنوان یک گیمر باید بتوانید الماس های زیادی را جمع آوری کنید.

علاوه بر جمع آوری جم فری فایر، می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید. خرید جم فری فایر باعث می شود قابلیت های زیادی در این بازی موجود شده و شما بتوانید از آن استفاده کنید. با توجه به مبلغ بالایی که برای خرید جم فری فایر با آیدی پرداخت می کنید، دریافت جم ها با سرعت بالا تر و ارزش بیش تر اتفاق می افتد. اما باز هم افراد زیادی وجود دارند که علیرغم تمامی این مزایا، به دنبال خرید جم فری فایر ارزان هستند.

همچنین برای آنکه بتوانید امتیازات خود را در این بازی افزایش دهید، بهتر است در دفعات بالا مبارزه کنید و تجربه کسب نمایید. اجرا بازی با چند نفر نیز می تواند عامل موثری بر افزایش امتیاز گیری در این بازی محسوب گردد که در این صورت یک گیمر حرفه ای هستید.

3) داشتن کوله پشتی ای پر از مهمات

یکی از موثر ترین موارد برای آنکه تبدیل به یک بازیکن حرفه ای شوید؛ کوله پشتی می باشد. بنابراین کاراکتر های درون آن را جدی بگیرید و به دلیل نقشی که کوله پشتی به عنوان یک ذخیره ساز ایفا می کند، می توانید مهمات درون آن را استفاده کنید که شامل تفنگ، نقشه، نارنجک و .. است.

با ریزش مهمات از آسمان، می توانید کوله خودتان را پر ازمهمات کرده و برای جنگ آماده کنید. این نکته مهمی برای حرفه ای شدن در فری فایر می باشد. این مهمات بر پیشرفت بازیکنان تاثیر گذار بوده و پیشرفته بودن مهماتی که از آسمان فرود می ایند؛ منجر به صعود گیمر ها در سطوح بالا تر خواهد شد. البته دقت داشته باشید که مهمات در حال فرود آمدن با شما اصابت نداشته باشند، زیرا ناک اوت می شوید.

4) جدی گرفتن قارچ ها

ذخیره کردن قارچ ها نیز یکی دیگر از نکات مهم در تبدیل شما به یک گیمر حرفه ای خواهد بود. با ذخیره کردن قارچ ها در بازی، شما در نهایت می توانید شانس زنده ماندن خود را افزایش دهید. قارچ ها در بازی free fire تحت عنوان سخت کننده جان شناخته می شوند. بنابراین با ذخیره سازی تعداد بیش تری از آن ها می توانید جان خود را در زمان های حساس و خطرناک نجات دهید.

5) همواره در تکاپو باشید

اگر شما هم قصد دارید آخرین بازمانده free fire باشید و در این رقابت پیروز شوید؛ باید یادتان باشد که هرگز یک جا توقف نداشته باشید و منتظر کسی نباشید. زیرا استقرار شما در یک جای ثابت در نهایت منجر به از بین رفتن شما از طریق دشمنان خواهد شد.

افراد زیادی برای شلیک به رقیبان، یک جا می ایستند. اما در همان زمان ممکن است بازیکنان دیگری که کمین کرده اند، شما را تحت نظر داشته باشند و به آن ها حمله کنند. از این رو در بازی فری فایر همواره در حال تکاپو باشید.

عدم ایستادن در یک جای ثابت و دویدن به صورت دائم، از رموز حرفه ای شدن در این بازی است. همچنین روش های دیگری مانند زیگزاگی دویدن و استفاده از پرش در زمان هایی که در سراشیبی قرار می گیرید یا سرعت شما کاهش پیدا کرده است؛ ضروری می باشد. 

6) آشنایی با توانایی های کاراکتر ها

کرونو و اسکایلر جزء کاربردی ترین کاراکتر ها در بازی فری فایر می باشند. برای اینکه به عنوان یک بازیکن حرفه ای فعالیت کنید، بهتر است مهارت کاراکتر ها را به خوبی بشناسید و با نقاط ضعف و قوت آن ها آشنا باشید. به منظور قدرتمند سازی بیش تر خود، می توانید با خرید Free Fire Jam؛ ایتم های مختلفی را خریداری نمایید.

7) برخورداری از یک تیم منسجم

برای اینکه یک گیمر حرفه ای به نظر برسید، بهتر است افراد و هم تیمی هایی را انتخاب کنید که حامی و پستیبان شما هستند. اجرا یک بازی گروهی نیازمند برقراری هماهنگی میان اعضا تیم می باشد.

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله