ترفندهای گرفتن سی پی رایگان در کال آف دیوتی

یکی از موارد مهم در بازی کالاف دیوتی که با استفاده از آن می توانید تجهیزات و لوازم خود را در بازی ارتقا دهید، سی پی کالاف است. به طور کلی با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می توانید علاوه بر پیشرفت سریع تر در بازی، در برخی حالت های مختلف و رقابت های گوناگون بازی نیز شرکت کرده و نسبت به رقیبان خود، حرفه ای تر عمل کنید. در این مطلب به ارائه ترفندهای گرفتن سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

چگونه سی پی کالاف بگیریم؟

راه های بسیاری برای گرفتن سی پی کالاف وجود دارد که البته سریع ترین و راحت ترین آن ها خرید سی پی ارزان کالاف است. از آنجا که اکثر بازیکنان به دلیل وقت گیر بودن این روش ها به خرید سی پی فکر می کنند، به نظر میرسد بهترین راه دریافت سی پی کالاف از طریق خرید آن باشد. در ادامه تمام راه هایی را که می توانید به وسیله آن سی پی بیشتری کسب کنید، آورده ایم. اما پیش از آن بهتر است به طور خلاصه به کاربرد و اهمیت سی پی در بازی بپردازیم.

کاربرد سی پی در بازی

سی پی، ارز رایج بازی کالاف دیوتی است و می توانید به وسیله آن تمام تجهیزات و لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنید. سی پی راهی است برای آنکه سرعت پیشرفت و هیجان بازی را بالاتر برده و لذت خود را از بازی چند برابر کنید. برخی از کاربرد های سی پی عبارتند از:

        • شرکت در گردونه شانس و گرفتن جوایز بسیار ( نیازمند حداقل 80 سی پی)
        • شرکت در بخش های مختلف بازی و پیشرفت در آن
        • ارزشمند کردن و بالا بردن قیمت اکانت در صورت تمایل به فروش
        • برخورداری از بخش های مهیج و جذاب بازی
        • استفاده از تجهیزات و امکانات شگفت انگیز در حین بازی
        • شخصی و سفارشی ساختن آیتم ها، سلاح ها و کاراکترهای موجود در بازی مطابق میل بازیکنان

روش های دریافت سی پی کالاف دیوتی در بازی

اگر نمی خواهید یا نمی توانید برای خرید سی پی کالاف هزینه ای بپردازید، روش های زیر بسیار برایتان کارساز خواهد بود.:

        • تکمیل ماموریت ها: یکی از ساده ترین راه ها برای دریافت سی پی رایگان، انجام دادن ماموریت های هفتگی، روزانه و چالش های دیگری است که در این بازی برای شما تعریف شده است.
        • غارت تجهیزات: غارت کردن تجهیزات مقداری سی پی را به عنوان پاداش برای شما خواهد داشت. هرچه تجهیزات بیشتری غارت کنید، سی پی بیشتری به دست خواهید آورد.
        • ماموریت های بتل رویال: پس از شرکت در چالش ها و رقابت های بتل رویال و همچنین انجام ماموریت ها مقداری سی پی رایگان به عنوان پاداش به شما تعلق خواهد گرفت.
        • آنلاک کردن Gun Xp Card: با آنلاک کردن این کارت ها مقداری سی پی رایگان به شما تعلق می گیرد.

خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل

آخرین راه برای به دست آوردن سی پی رایگان درون بازی، خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل است. در این روش در ابتدا 800 سی پی برای خرید بتل پس کالاف  میپردازید. احتمالا در ابتدا مقدار زیادی به نظر بیاید اما در صورتی که از راه های بالا موفق به دریافت میزان سی پی مورد نیاز خود نشدید این راه می تواند کارتان را تا حدودی راه بیندازد! انجام ماموریت های بتل پس معمولا مقدار سی پی صرف شده برای خرید را به شما باز خواهد گرداند؛ بنابراین ارزش خرید را دارد.

روش های دریافت CP رایگان کالاف دیوتی موبایل خارج از بازی

علاوه بر روش هایی که با استفاده از آن ها در بازی خود می توانید سی پی رایگان دریافت کنید، روش هایی نیز وجود دارد که می توانید برای گرفتن سی پی کالاف از آن استفاده کنید. البته این روش ها معمولا جعلی و غیر قانونی هستند اما برخی از افراد از آنها به عنوان روش هایی مناسب برای دریافت سی پی رایگان استفاده می کنند.

دریافت سی پی رایگان از طریق شرکت در مسابقات موبایل COD

اگر یک گیمر حرفه ای هستید که به سی پی رایگان نیاز دارید می توانید در مسابقات COD شرکت کنید. در صورت برنده شدن در این مسابقات میتوانید بیش از 1000 CP دریافت کنید. همچنین می توانید تیم خود را نیز برنده این مسابقات کنید.

دریافت Cp رایگان از یوتیوب

برای گرفتن Cp رایگان از یوتیوب باید به پخش زنده یوتیوب بپیوندید و در بخش هدایای آن شرکت کنید. در صورتی که برنده جایزه ‌ها شوید، در Cod موبایل Cp  رایگان دریافت خواهید کرد. همچنین، با تماشای پخش زنده نیز می توانید از یوتیوب هدیه دریافت کنید.

دریافت Cp رایگان از برنامه ها

بسیاری از برنامه ها که حداکثرشان جعلی و غیر قانونی هستند به شما می گویند که در صورت دانلود برنامه یا انجام یک سری کارهای داخل برنامه ای به شما سی پی رایگان خواهند داد که با استفاده از آن ها اکانت شما می تواند در خطر بن شدن قرار بگیرد. فقط یک برنامه معتبر و قانونی وجود دارد که به شما پول واقعی می دهد و با استفاده از آن پول می توانید Cp رایگان دریافت کنید. نام این برنامه  Google Opinion Rewards است.

خرید سی پی کالاف دیوتی

در صورتی که  نتوانستید میزان سی پی مورد نیاز خود را از راه های گفته شده تهیه کنید بهترین، سریع ترین و قابل اعتماد ترین راه یعنی خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل پیش روی شماست. با خرید سی پی کالاف میتوانید با سرعت بسیار پیشرفت کنید و اکانت خود را هر روز ارتقا دهید. با صرف کمترین هزینه ها در آسان جم میتوانید بسته های مورد نیاز خود را خریداری و وارد اکانت خود کنید.

سخن پایانی

کالاف دیوتی موبایل یکی از کامل ترین و جذاب ترین بازی ها در سبک اکشن و بتل رویال است. بازیکنان بسیاری تا به حال این بازی را تجربه کرده اند اما واقعیت این است که همه افراد نمی توانند در آن حرفه ای شده و لذت ببرند. یکی از مهم ترین راه ها برای بالا بردن مهارت در این بازی، افزایش میزان سی پی اکانت از طریق خرید CP کالاف دیوتی موبایل یا دریافت آن به صورت رایگان است که در این مطلب به طور کامل به معرفی آن ها پرداختیم.

0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
0
لطفاً نظر دهیدx