بیشترین جستجوی این ماه

آموزش بازی کالاف دیوتی با دسته

blank

کالاف دیوتی یک بازی ماجراجویی و تیراندازی اول شخص است که کمپانی هایی مانند اکتیویژن، اینفینیتی وارد و تری آرچ در ساخت، عرضه و انتشار آن دخیل هستند. این کمپانی  ها بعد از عرضه بازی در پلتفرم موبایل، به سرعت دسته  هایی که از کالاف دیوتی در بازی پشتیبانی می کنند را هم معرفی می کنند. البته بهتر است بدانید که برای حرفه ای تر شدن در بازی کالاف دیوتی بهتر است اول با خرید سی پی کالاف سطح خود را در بازی ارتقا دهید و در ادامه به عنوان یک بازیکن حرفه ای روی کنترل بازی حساس شوید.

دسته های بازی مورد نیاز برای کالاف دیوتی

کالاف دیوتی را می توانید با دسته های رسمی ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ بازی کنید. همچنین این بازی از دیگر دسته های رسمی پلی استیشن، به جز نسخه اول هم پشتیبانی می کند. اگرچه اکتیویژن گفته است که در آینده ممکن است از دسته های دیگری هم برای استفاده در بازی پشتیبانی کنند اما هیچ اشاره ای به زمان این بروزرسانی نشده است.

 

متصل کردن دسته پلی استیشن ۴ به دستگاه اندوریدی

برای وصل شدن به دسته PS4، دکمه های PS و Share را به صورت هم زمان فشار داده و تا زمانی که چراغ Dualshock به حالت چشمک زن دربیاید، نگه دارید. وارد تنظیمات موبایل شوید و بلوتوث خود را روشن کنید، سپس در لیست دستگاه های قابل اتصال Dualshock را انتخاب کنید و منتظر اتصال شوید.

متصل کردن دسته پلی استیشن ۴ به دستگاه های ios

برای متصل کردن دسته PS4، مطمئن شوید که نسخه iOS شما ۱۳.۰ یا بالاتر از آن باشد. برای اتصال دسته PS4، دکمه های PS (در وسط دسته) و Share را همزمان فشار داده و تا زمانی که چراغ Dualshock به حالت چشمک ز ن دربیاید، نگه دارید. وارد تنظیمات شوید و پس از روشن کردن بلوتوث، در لیست دستگاه های قابل اتصال Dualshock را انتخاب کنید و منتظر باشد تا اتصال انجام شود.

متصل کردن دسته ایکس باکس وان به دستگاه های اندرویدی

ابتدا از قابلیت اتصال با بلوتوث در دسته خود مطمئن شوید. نسخه دسته شما حتما باید ۱۷۰۸ یا نسخه های بعد از آن باشد، مدل رسمی  ای که در کنار Xbox One S ارائه می  شود و دکمه لوگو مخصوص Xbox روی بدنه دسته، از هم جدا نیست و پلاستیک دربرگیرنده دکمه و دسته، یک  تکه است. برای اقدام به اتصال، اول دسته خود را روشن کنید و سپس دکمه Pairing را که در سمت چپ محل شارژ قرار دارد فشار داده و نگه دارید، وارد تنظیمات گوشی هوشمند خود شوید و پس از روشن کردن بلوتوث، در لیست دستگاه های قابل اتصال، Xbox Wireless Controller را انتخاب و عملیات اتصال را انجام دهید.

متصل کردن دسته ایکس باکس وان به دستگاه های iOS

در اولین قدم مطمئن شوید دسته شما، از قابلیت اتصال بلوتوثی برخوردار است. مدل دسته حتما باید ۱۷۰۸ یا مدل های بعد از آن باشد. مدل رسمی  ای که در کنار Xbox One S ارائه می شود و دکمه نشانه مخصوص Xbox روی بدنه دسته، جدا از هم نبوده و پلاستیک دربرگیرنده دکمه و دسته، یک  پارچه است. سپس مطمئن شوید که نسخه iOS دستگاه  شما ۱۳.۰ یا بالاتر از آن باشد. برای اقدام به اتصال، اول دسته را روشن کنید و سپس دکمه Pairing را که در سمت چپ محل شارژ قرار دارد فشار دهید و تا زمانی که چراغ لوگو Xbox چشمک زن شود، نگه دارید. در انتها هم وارد تنظیمات موبایل خود شوید و پس از روشن کردن بلوتوث که درست زیر منوی WiFi قرار دارد، در لیست دستگاه  های قابل اتصالی که مشاهده می کنید Xbox Wireless Controller را انتخاب و عملیات اتصال را انجام دهید.

 

تنظیم دسته ها برای بازی کالاف دیوتی موبایل

بعد از انجام مراحل بالا، بازی شما دسته ها را پشتیبانی می کند. برای تغییر دادن تنظیمات دسته، علامت چرخ  دنده در سمت راست بالای منوی اصلی که همان بخش تنظیمات بازی است را انتخاب و سپس گرینه  ی Controller را بزنید تا بتوانید به راحتی تمام تنظیمات مدنظر خود را مانند حساسیت کلیدها و… از طریق منوهای فرعی اعمال کنید.

با رفتن به بخش “Key Description” ، می توانید تمام کنترل های حالت های مختلف بازی کالاف دیوتی موبایل را مشاهده و شخصی سازی کنید.

 

سخن آخر

توجه داشته باشید که دسته فقط زمانی کار می کند که شما در حین بازی باشید. اگر در لابی بازی باشید یا از فروشگاه بازی در حال خرید سی پی کالاف دیوتی باشید، برای کنترل بازی باید از تلفن هوشمند یا تبلت خود استفاده کنید.

برای حرفه ای شدن در بازی استفاده از دسته در مرحله دوم قرار دارد. یکی از بهترین روش هایی که می توان در مدت زمان کم به وضعیت قابل استنادی در حساب کاربری خود رسید، خرید سی پی است. البته شما به عنوان کاربر ایرانی تنها زمانی که کارت اعتباری خارجی داشته باشید امکان خرید سی پی کالاف هم برای شما مقدور خواهد بود.

در غیر این صورت باید از سایت خرید سی پی کالاف دیوتی مانند آسان جم که این خدمات را به شما ارائه می دهند استفاده کنید تا بتوانید حساب کاربری خود را در بازی کالاف دیوتی شارژ کرده و سی پی کالاف دریافت کنید و از امکانات قابل توجه ای برای کاراکتر خود بهرمند شوید.

blank

ثبت نظر

برای ثبت نظر وارد اکانت خود شوید

  • blank آسان‌جم برای شارژ فوری
  • blank آسان‌جم برای شارژ ۲۴ ساعته
  • blank آسان‌جم برای پرداخت ایمن
  • blank آسان‌جم برای پنل کاربری
  • blank آسان‌جم برای ضمانت قیمت
  • blank آسان‌جم برای قدمت ۱۰ ساله