جم Brawl Stars

اگر به بازی های اکشن علاقه مند هستید، حتما با بازی مهیج براول استارز آشنا هستید. در این بازی جذاب شما با یک تیم سه نفره به مقابله با دشمن سه نفره می روید و در صورتی که بتوانید بر حریف غلبه کنید، الماس ‌های بیشتری به دست خواهید آورد. براول پس حالتی در این بازی است که شما می توانید به دستاوردهای بسیار زیادی نسبت به حالتهای دیگر دست یابید.

جم براول استارز

معرفی Brawl stars

Brawl Stars  یا جنگ ستارگان یک بازی در سبک اکشن است که در آن بازیکنان در مود های مختلف بازی با حریفان خود مبارزه می کنند. این بازی توسط کمپانی معروف و محبوب SUPERCELL ساخته شد و جدید ترین بازی معرفی شده توسط سوپر سل است که در تاریخ 12 دسامبر 2018 بعد از یک سال و نیم، بر روی نسخه آزمایشی معرفی شد و توانست جایگاه خوبی را در یکماهه اول در سطح جهانی در میان گیمر ها برای خود بدست آورد.

دلایل محبوبیت براول استارز

در براول استارز شما میتوانید به همراه دو نفر از دوستان خود به مبارزه گروهی با تیم حریف بپردازید و در نهایت برنده BRAWL  شوید. از دلایلی که باعث محبوبیت این بازی در میان گیمر ها شده، طراحی بی نقص و جذاب کاراکتر ها است که با کاراکتر های دیگر بازی های ساخته شده توسط سوپر سل بسیار متفاوت است. براول پس از حالت های محبوب بازی است که جم براول استارز بیشتری می توان در این حالت به دست آورد.

سوپر سل در طراحی این بازی توانسته بخش کنترل بسیار کاربردی و متناسب با تلفن های همراه قرار دهد که باعث شده در هنگام بازی، بازیکنان کنترل بهتری بر روی هدایت کاراکتر بازی داشته باشند. از دیگر دلایل محبوبیت بازی این است که این بازی کاملا به صورت سه بعدی طراحی شده که این نکته هم به جذابیت بازی افزوده است.

در کنار تمام این ویژگی ها سوپر سل به عنوان تکمیل کننده جذابیت های بازی از افکت های صوتی هم استفاده کرده است. در مجموع و با توجه به قرار گرفتن تمام این ویژگی ها باز هم سوپر سل توانسته یک شگفتی جدید خلق کند.

معرفی براولر و تاثیر استارت پوینت ها

به مبارزه کننده های بازی جنگ ستارگان، براولر گفته میشود. 37 براولر در بازی وجود دارد که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند. در واقع براولر ها با توجه به ویژگی های خاص خود نسبت به بقیه متمایز شده اند تا شما متناسب با سبک بازی خود از میان آنها یک براولر را انتخاب کنید.

هر براولر قدرت مخصوص به خود را دارد که با استارت پوینت، این قدرت ها را بیشتر میکند. بالا بودن قدرت براولرها تاثیر زیادی بر روی روند بازی میگذارد، در واقع بالا رفتن این قدرت باعث میشود براولر شما در مقابل حریفان خود توانایی و قابلیت های بیشتری برای برد داشته باشد. هرچقدر برد براولر شما بیشتر باشد، همانقدر شما در بازی هیجان بیشتری را تجربه میکنید.

خرید جم براول استارز

خرید جم براول استارز

شما باید برای خرید این استارت پوینت ها از سکه ها استفاده کنید. در واقع شما در ازای چند سکه در بازی میتوانید قدرت براولر خود را در بالاترین حالت ممکن قرار بدهید تا پیروز میدان نبرد باشید. اگر شما به تازگی این بازی پر از هیجان را شروع کرده اید، به آسانی می توانید از سایت های معتبر اقدام به خرید براول پس کنید. با این خرید احتمال برد شما در برابر حریفان بسیار بالا می رود.

تقویت مودها با خرید brawl stars

در این بازی همچنین مود های مختلفی وجود دارد که بازیکنان میتوانند از بین آنها انتخاب کنند. جالب است بدانید که هرکدام از این مود ها هدف های خاصی را دنبال میکنند. برخی از مود ها را در زیر معرفی می کنیم.

Gem Grab  ، Show Down ، Brawl Ball ، Bounty ،  Lone Star ، Seige ، Heist ، PowerPley  و  Take Down که مود های اصلی بازی هستند و به دریافت جام های بازی کمک میکنند. همچنین 3 مود فرعی دیگر نیز وجود دارد که برای جمع کردن مدال برای بازگشایی صندوق ها استفاده میشود. با اطلاع از قیمت جم براول استارز و خرید جم می توانید برترین مبارزان را در اختیار داشته باشید و در کمترین مدت زمان ممکن به یک گیمر حرفه ای در این بازی تبدیل شوید.

خرید براول پس

یکی از ویژگی های براول استارز امکان خرید Brawl Pass  است که به شما امکان میدهد سکه، بلیط، اسکین ها ، Boxes، Big Boxes وMega Boxes  را دریافت کنید. توجه داشته باشید که براول پس ها مدت زمان یکماهه دارند.

شما میتوانید به وسیله جم Brawl stars اسکین ها و براول پس را خریداری کنید، صندوق های بازی را باز کنید و سکه خریداری کنید. در واقع برای بهره مند شدن از تمام امکانات بازی باید از جم Brawl       stars  استفاده کنید.

خرید ارزان براول پس

تیم آسان جم در تلاش است با فراهم کردن یک محیط امن برای بازیکنان، امکان خرید جمبراول استارز را فراهم آورد، تا بازیکنان در کوتاه ترین زمان خرید جم ارزان براول استارز را انجام دهند و بازی خود را بهبود بخشند و خود را برای نبرد های بعدی آماده کنند. شما میتوانید برای خرید جم ارزان از طریق همین صفحه بر روی بسته مورد نظر خود کلیک کنید و بعد از وارد کردن اطلاعات اکانت خود فرآیند خرید را تکمیل کنید.

معرفی بازی های مشابه هی دی

هی دی یکی از بازی‌های استراتژیکی است که در آن شما به عنوان یک مزرعه ‌دار در حال نگهداری از زمین ‌های زراعی و حیوانات اهلی خود، هستید. اگر بعد از این بازی به دنبال بازی‌ هایی هستید که اکشن باشند ولی همچنان شما در نقش صاحب و مالک زمین ‌های خودتان باشید، چند بازی وجود دارد که به شما شدیدا پیشنهاد می‌شود.

کلش آف کلنز

یکی از این بازی‌ها، بازی معروف کلش آف کلنز است. این بازی نیازی به معرفی ندارد. این بازی نیز استراتژیک است، شما در آن صاحب دهکده خودتان هستید، منابع خود را دارید و نیروهای مورد نیاز برای دفاع و حمله به سایر دهکده‌ ها را در اختیار دارید. در این بازی شما برای آپدیت نیروی افراد تان، افزایش ذخایر طلا و اکسر و آپدیت کردن ساختمان‌های داخل دهکده ‌تان نیاز به جم پیدا می‌ کنید. البته به صورت طبیعی همه این موارد انجام می ‌شود ولی اگر در موقعیتی قرار بگیرید که مثلا نتوانید 12 ساعت یا 2 روز صبر کنید تا یکی از آپدیت ‌های ‌تان تمام شود، می ‌توانید با کمک جم سرعت را افزایش دهید و یا سریعا فرآیند آپدیت را تمام کنید. پس حتما قبل از اینکه به خاطر نداشتن جم، موقعیت‌های خوب بازی را از دست بدهید حتما خرید جم کلش اف کلنز را در اولویت قرار دهید.

کلش رویال

یکی از بازی‌هایی که استراتژیک و اکشن است، بازی کلش رویال می‌ باشد. این بازی نیز مانند دو بازی قبلی توسط کمپانی سوپرسل تولید می‌شود. یکی دیگر از وجه تشابهات این بازی با هی دی و کلش آف کلنز، داشتن پرداخت درون برنامه ‌ای است. شما برای این بازی نیز باید خرید جم کلش رویال را در اولویت خود قرار دهید تا راحت پیشرفت کنید.

هی دی

بازی بعدی، بازی جذاب و مزرعه داری هی دی است. این بازی نیز توسط کمپانی سوپرسل تولید شده است، سبک آن استراتژیک است ولی اصلا اکشن و جنگی نیست و یک ریتم کاملا ملایم و آرام دارد. این بازی برای کسانی مناسب است که به دنبال بازی جذاب ولی ملایم هستند و بازی‌های جنگی را دوست ندارند. در این بازی نیز مثل هر دو کلش، شما برای آپدیت‌ ها و خرید های درون برنامه ‌ای باید اقدام به خرید جم هی دی کنید.

 

7 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
9916765451
3 سال گذشته

عالی بودن من ۳۰ جم خریدم و باز میخرم

hossixn
2 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

سایت خوبیه و قیمت به صرفه هست💯

احسان
2 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

کار سایت عالی ،واقعا خسته نباشید داره

یاسین
1 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

من 170 تا الماس خریدم ،
واریز هم شد:) ، اما کاش یکم ارزون تر بود:(

Pouria
5 ماه گذشته
امتیاز من به محصول :
     

در حرفه ای ترین و سریع ترین حالت ممکن با قیمت منصفانه، خریدم انجام شد. ممنونم 🙏🏼

بازی‌های بیشترآرشیو بازی ها

7
0
لطفاً نظر دهیدx