جم  Hay Day

یکی از مهیج ترین بازی های دهه اخیر، بازی مزرعه داری هی دی (Hay Day) است که در یک دهه اخیر طرفداران بسیار زیادی به خود جذب کرده است. در این بازی شما مشغول کارهای مزرعه و پیشرفت در آن می شوید و باید در کنار پیشرفت در کارها، از مزرعه خود محافظت کنید. کاراکترهای جذابی برای این بازی تعریف شده است که در سراسر جهان افراد مشغول به استفاده از انها در بازی هستند. برای ارتقاء سطح خود در این بازی نیاز به جم هی دی دارید که از راه های مختلف می توان آن را تهیه کرد.

جم هی دی

معرفی HAY DAY

 Hay Day  یکی از بازی های پرطرفدار کمپانی SUPERCELL است که در سال 2012 و تقریبا با بازی کلش آف کلنز معرفی شد. در Hay Day شما به عنوان یک مزرعه دار زندگی روستایی را تجربه میکنید و محصولات خود را تولید میکنید و حیواناتی مثل گاو و گوسفند را پرورش میدهید. همچنین میتوانید محصولات تولیدی خودتان را بفروشید و درآمد کسب کنید. حتی برای خرید محصولات مورد نیازتان از دوستان خود در بازی کمک بگیرید. شما میتوانید با بعضی از محصولات، محصولات دیگری تولید کنید برای مثال از گندم، نان و از هویج در پخت کیک استفاده کنید و پشم گوسفندان را بچینید و پارچه تهیه کنید!

در ادامه بازی هی دی و در مراحل بالاتر  امکان استخراج از معادن طلا و نقره و همچنین امکان ماهیگیری برای شما فعال میشود. برای افزایش سطح در این بازی می توانید با خرید جم هی دی سریع تر به مراحل گفته شده دسترسی پیدا کنید.

رقابت در بازی هی دی

در این بازی رقابت بر سر کشاورز نمونه شدن است و شما باید تا زمانی که این عنوان را بدست آورید در میان مدعیان رقابت بمانید. برای کشاورز نمونه شدن بهتر است از تمامی امکاناتی که توسط بازی در اختیار شما گذاشته میشود بهره مند شوید. افرادی که برای مدتی به این بازی مشغول می شوند به فکر خرید فارم پس هی دی می افتند تا در این حالت کارهای بهتر و جذاب تری را انجام دهند که این کار با خرید سکه هی دی (جم) امکان پذیر است.

یکی دیگر از امکانات الماس هی دی (Gem Hay Day) این است که به شما در سرعت بخشیدن برای ارتقاء بازی کمک میکند. در واقع میتوانید با استفاده از جم هی دی زمان تولید محصولات را کم کنید و سریع تر پیشرفت کنید.

خرید جم هی دی

افرادی که می خواهند در بازی پیشرفت داشته باشند و عجله دارند که به سطح خاصی برسند، لازم می دانند که جم هی دی را از یک مرجع معتبر تهیه کنند. برای خرید جم بازی هی دی تنها شناخت یک سایت معتبر می تواند کافی باشد. این مرجع معتبر می تواند با پشتیبانی مناسب، عملکرد سریع شما را در بهبود وضعیت مزرعه تان یاری کند.

خرید جم هی ذی

خرید ارزان الماس هی دی

برای خرید فارم پس هی دی می توانید به سایت های معتبری مانند آسان جم مراجعه کنید که در این زمینه فعالیت گسترده ای در کشور دارد. آسان جم با فراهم کردن محیطی قابل اعتماد برای بازیکنان هی دی این امکان را بوجود آورده است که خرید ارزان جم هی دی را انجام دهند و روند پیشرفت بازی خود را تسریع ببخشند.

شما میتوانید برای خرید ارزان جم هی دی از طریق همین صفحه مراحل زیر را انجام دهید:

  • بر روی بسته مورد نظر خود کلیک کنید.
  • در صفحه ای که برای شما باز میشود اطلاعات اکانت خود را وارد کنید.
  • سپس وارد صفحه پرداخت شده تا خرید شما تکمیل شود.

معرفی بازی های مشابه هی دی

هی دی یکی از بازی‌های استراتژیکی است که در آن شما به عنوان یک مزرعه ‌دار در حال نگهداری از زمین ‌های زراعی و حیوانات اهلی خود، هستید. اگر بعد از این بازی به دنبال بازی‌ هایی هستید که اکشن باشند ولی همچنان شما در نقش صاحب و مالک زمین ‌های خودتان باشید، چند بازی وجود دارد که به شما شدیدا پیشنهاد می‌شود.

کلش آف کلنز

یکی از این بازی‌ها، بازی معروف کلش آف کلنز است. این بازی نیازی به معرفی ندارد. این بازی نیز استراتژیک است، شما در آن صاحب دهکده خودتان هستید، منابع خود را دارید و نیروهای مورد نیاز برای دفاع و حمله به سایر دهکده‌ ها را در اختیار دارید. در این بازی شما برای آپدیت نیروی افراد تان، افزایش ذخایر طلا و اکسر و آپدیت کردن ساختمان‌های داخل دهکده ‌تان نیاز به جم پیدا می‌ کنید. البته به صورت طبیعی همه این موارد انجام می ‌شود ولی اگر در موقعیتی قرار بگیرید که مثلا نتوانید 12 ساعت یا 2 روز صبر کنید تا یکی از آپدیت ‌های ‌تان تمام شود، می ‌توانید با کمک جم سرعت را افزایش دهید و یا سریعا فرآیند آپدیت را تمام کنید. پس حتما قبل از اینکه به خاطر نداشتن جم، موقعیت‌های خوب بازی را از دست بدهید حتما خرید جم کلش اف کلنز را در اولویت قرار دهید.

کلش رویال

یکی از بازی‌هایی که استراتژیک و اکشن است، بازی کلش رویال می‌ باشد. این بازی نیز مانند دو بازی قبلی توسط کمپانی سوپرسل تولید می‌شود. یکی دیگر از وجه تشابهات این بازی با هی دی و کلش آف کلنز، داشتن پرداخت درون برنامه ‌ای است. شما برای این بازی نیز باید خرید جم کلش رویال را در اولویت خود قرار دهید تا راحت پیشرفت کنید.

هاستل کستل

و آخرین بازی پیشنهادی ما، بازی هاستل کستل است. در این بازی شما یک قلعه را تحت اختیار دارید. علاوه بر استراتژی بودن، جنگی نیز می ‌باشد. در این بازی شما برای ساخت اتاق‌ های مختلف، آپدیت اتاق‌ ها، آموزش نیرو های مورد نیاز و به طور کلی هر کاری که شما را در پیشرفت کردن یاری کند، نیاز به جم دارید. بله شما باید اول از هرچیز خرید جم هاستل کستل  را انجام دهید و سپس بازی را پیش ببرید.

 

 

0 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات

بازی‌های بیشترآرشیو بازی ها

0
لطفاً نظر دهیدx