جم فری فایر

خرید جم فری فایر یکی از روش هایی هست که می توانید در بازی پر طرفدار فری فایر (Gerena Free Fire)، قابلیت های آن را ارتقا ببخشید و با تجهیزات پیشرفته تری مبارزه کنید و همواره پول مخصوص این بازی را داشته باشید. بازی کردن و عبور از هر مرحله و تهیه گیفت کارت الماس این بازی، راهکار های خوبی برای کسب جم فری فایر محسوب می شود.

 خرید جم فری فایر

تحریمات موجود در ایران باعث شده استفاده از اکانت های بین المللی با محدودیت روبرو شود. بنابراین به سایت های واسطه مراجعه نمایید و با پرداخت مبلغ تعیین شده به اضافه مقداری کارمزد نسبت به خرید جم فری فایر اقدام نمایید. یکی از بهترین و معتبرترین سایت های جم فری فایر، آسان جم می باشد.

کاربرد جم فری فایر در بازی

8 شخصیت در فری فایر وجود دارد که هرکدام ویژگی های مربوط به خود را دارند و شما می توانید متناسب با مرحله و میزان الماس فری فایر شخصیت های بازی خود را انتخاب کنید. هرکدام از شخصیت ها با ویژگی های منحصر به فرد خود امکان برنده بودن را برای شما بیشتر می کنند. البته این ویژگی ها قابل ارتقاء هستند و شما می توانید با استفاده از جم فری فایر، ویژگی های شخصیت خود را در بازی ارتقا دهید. نیکیتا، میشا، فورد، اندرو، کلی، اولیویا و آدم و حوا از شخصیت های فری فایر هستند. به عنوان نمونه خرید میشا فقط از طریق خرید با الماس فری فایر امکان پذیر است.

برای همیشه زنده ماندن، شما احتیاج دارید متناسب با مرحله ای که در آن قرار دارید سلاح های خود را به روز کنید و نمونه های پیشرفته را خریداری کنید. خرید تجهیزات سلاحی به روز و ارتقا یافته از طریق جم فری فایر ممکن می شود. این پول مجازی به شما کمک می کند با در دست گرفتن سلاح ها بتوانید به صورت مستمر در بازی پیشرفت کنید و حریفان خود را در میدان نبرد از بین ببرید.

همچنین خرید GEM Free Fire به شما این امکان را می دهد علاوه بر اسلحه؛ پوسته های مختلف، حیوان خانگی و وسایل دیگر فروشگاه را خریداری کنید. حیوانات خانگی نیز در فری فایر می توانند برای بازیکنان مفید باشند و شما باید با توجه به ویژگی های آن ها و همچنین نیاز خود، مورد دلخواه را انتخاب کرده تا بتوانند شما را در بازی همراهی کنند. شما تنها می توانید یک حیوان خانگی را همراه خود به نبرد ببرید، بنابراین باید یک انتخاب صحیح داشته باشید.

وبسایت آسان جم با فراهم کردن محیطی امن برای خرید جم فری فایر ارزان به شما این امکان را می دهد که بتوانید با سرعت بیش تری بازی خود را جلو ببرید، با دوستان خود رقابت کنید و در نهایت شما برنده این رقابت ها باشید.

اموزش خرید جم فری فایر

راه های مختلف برای خرید جم فری فایر

با مراجعه به این صفحه می توانید برای خرید الماس فری فایر اقدام نمایید. آسان جم یکی از معتبر ترین سایت های خرید جم فری فایر است که باعث می شود خریدی مطمئن داشته باشید و همیشه در بازی فری فایر از سایر رقبا پیشی بگیرید. راه های مختلفی برای خرید GEM در بازی Free Fire وجود دارد.

1) جم فری فایر با ایدی

نام کاربری و آیدی شما در بازی، تنها اطلاعاتی است که برای خرید جم فری فایر با آیدی نیاز دارید. شاید قیمت جم فری فایر با آیدی نسبت به روش معمولی آن بیش تر باشد، اما سرعت دریافت و تعداد آن ها بیش تر است.

2) استفاده از اطلاعات اکانت

خرید جم فری فایر ارزان از طریق این شیوه ممکن است و برای این کار باید مشخصات اکانت بازی خود را مانند فیسبوک، جیمیل یا اکانت VK را در اختیار سایت بگذارید. سپس تا خریداری آن با استفاده از سرور ها منتظر بمانید. البته یکی دیگر از مزیت های این شیوه، عدم ایجاد هر گونه مشکل در بازی است.

3) استفاده از گیفت کارت

خرید جم فری فایر با استفاده از گیفت کارت تنها از طریق گوگل پلی امکان پذیر است. اما کاری خطرناک می باشد، زیرا امکان مسدود شدن حساب و از دست رفتن پول تان وجود دارد. بنابراین بهترین شیوه خرید جم برای این بازی، استفاده از روش هایی است که از طریق وبسایت آسان جم امکان پذیر است.

قیمت جم فری فایر

خرید جم فری فایر فوری

مهم ترین بخش آموزش خرید جم فری فایر به صورت مستقیم و سریع، استفاده از آیدی شخصی بدون هیچگونه خطا می باشد. برای خرید جم فری فایر در 3 دقیقه کافی است طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • روی بسته ای که قصد دارید خریداری کنید، کلیک نمایید.
  • در صفحه ای که برای شما باز می شود، اطلاعات اکانت خود را به طور صحیح وارد کنید.
  • در صفحه پرداخت وارد شوید تا خرید خود را تکمیل کنید.

البته دقت کنید که نام کاراکتر شما در بازی، اهمیتی ندارد و حتما شماره آیدی خود را به صورت صحیح وارد کنید تا در هنگام خرید و واریز الماس ها، مشکلی ایجاد نشود.

وبسایت آسان جم با فراهم کردن محیطی امن برای خرید جم فری فایر ارزان به شما این امکان را میدهد که بتوانید با سرعت بیشتری بازی خود را جلو ببرید و با دوستان خود رقابت کنید و در نهایت شما برنده این رقابت ها باشید.

بازی های مشابه فری فایر

بازی فری فایر در سبک اکشن و بر پایه زنده ماندن ساخته شده است. بازی‌های زیادی وجود دارند که در این سبک هستند که مشهور و پرطرفدارند.

یکی از این بازی‌ها، بازی پابجی می‌باشد؛ بازی پابجی نیز دقیقا مانند فری فایر سبک اکشن دارد و شما همراه چند بازیکن دیگر داخل یک جزیره فرود می‌آیید. در این جزیره شما باید بتوانید سایر بازیکنان را که در حقیقت دشمن شما هستند از میان بردارید و در نهایت فقط یک نفر باید زنده بماند و آن یک نفر نیز پیروز خواهد بود. این دو بازی چند تفاوت دارند که با هم بررسی می‌کنیم: تعداد بازیکنانی که در جزیره فرود می‌آیند در فری فایر 49 نفر و در پابجی 99 نفر هستند، برای ارتقا و خرید تجهیزات، شما نیاز به خرید جم فری فایر دارید که پول رایج این بازی است ولی در بازی پابجی شما برای ارتقا و خرید تجهیزات نیاز به خرید یوسی پابجی موبایل دارید که پول رایج این بازی است، در بازی فری فایر شما می‌توانید یک حیوان خانگی به عنوان نیروی کمکی با خودتان ببرید و از مهارت‌های آنها استفاده کنید در صورتی که در بازی پابجی همچین امکانی وجود ندارد.

از دیگر بازی‌هایی که شبیه بازی Free Fire هستند می‌توان به بازی فورتنایت اشاره کرد. این بازی نیز سبک اکشن دارد و برای پیروزی در آن باید زنده بمانید. در این بازی نیز 99 بازیکن همراه شما در یک جزیره فرود می‌آیید ولی تفاوتی که این بازی با فری فایر دارد در نوع پول بازی است؛ پول بازی به شما کمک می‌کند تا سلاح و تجهیزات بخرید یا آنها را آپدیت کنید، ویباکس نام دارد و شما می‌توانید نسبت به خرید ویباکس فورتنایت اقدام کنید.

اگر به دنبال بازی در همین سبک هستید، یعنی بازی اکشن، ولی دوست دارید فضای جنگی قابل لمس‌تر و واقعی‌تری را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما بازی کالاف دیوتی است. این بازی نیز اکشن است و به خوبی فضای جنگ را برای شما بازسازی می‌کند. تفاوتی که این بازی با بازی فری فایر دارد در نوع پول آن است؛ بله! کالاف دیوتی نیز پرداخت درون برنامه‌ای دارد و اگر می‌خواهید آپدیت‌های بازی را به موقع انجام دهید و تجهیزات مناسب خریداری کنید باید اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی نمایید و با استفاده از سی پی کالاف، آپدیت‌ها و خریدهای درون برنامه‌ای‌تان را انجام دهید.

95 نظر کاربران
بازخوردها
نمایش تمام نظرات
Alpha
3 سال گذشته

عالی از نظر واریزی ولی پشتیبانی دیر جواب میده بنظرم پشتیبانی همیشه باید پاسخگو باشه

محمد
3 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

اگه آفر هم می‌شد تو سایت گرفت خیلی خوب بود ممنون

MOHAMMAD
3 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

باوا قسمت خرید افر روزانه رو بزارید لطفا

redasparo
3 سال گذشته

سلام من که از خدمات شما راضی هستم و هیچ مشکلی نداره و متشکرم سایت شما واسه جم خریدن بازیا هست وممنونم که انقدر خدمات خوبی دارین

redasparo
3 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

میشه یکی به من بگه پشتیبانی کجا هست لطفا🙏🙏🙏🙏🙏🙏

امیرحسین
3 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

لطفا زودتر خرید کنید

9114784526
3 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

عالی

Hossein
3 سال گذشته

چرا با اطلاعات اکانت نمیشه خرید زد؟

9015383907
3 سال گذشته

من اولین باره

فرشیدبلوچ
3 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

باسلام ازتیم اسان جم دستتون درد نکنه اززحمات من راضی هستم زود واریز میشع

جهانگیر
3 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

من که راضیم همیشه با اطمینان خرید میکنم⁦❤️⁩فقط پشتیبانی دیر جواب میده👎

9300668152
3 سال گذشته

سایتتون عالیه زمان واریزش هم خوبه فقط قیمت جم با ایدی رو بیارید پایین خیلی خوب میشه ممنون

محمد
3 سال گذشته

سلام لطفا بازی اگاریو هم در بازی ها قرار دهید من خودم یکی از بیشترین کسانی هستم که از اینجا خرید میکنم ممنون

Mehdi_pr
3 سال گذشته

سلام
الان دوروزه پک خریدم الان پیام دادین اطلاعات اشتباهه یعنی چی آخه ؟

رضا
3 سال گذشته

خیلی سایت معتبره زمان واریزش هم عاالیه خیلی سایت خوبیه حتمی خرید کنید ممنون

reza1000
3 سال گذشته

واای ایران 1400 نابود میشه من اول بار فک کنم 1سال پیش بود با 11 تومن 100 تا جم گرفتم الان شده 42 هزارتون🖤🖤🖤 ایران تسلیت🖤🖤🖤

Yasin
3 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

سلام اگه 100تا جم بخریم 100تا هدیه میده

ابول
3 سال گذشته

قیمتاتون خیلی پایین تره دمتون گرم همینجوری ادامه بدید

ناشناس
3 سال گذشته

سسسسلام من پروصادق هستم تو بازی فری فایر خدایی این سایت عالیه من حدود ۱ سال که از این سایت خرید میکنم واقعا عالیه ممنون از سایت اسان جم خداخیرتون بده🌹

ناشناس
3 سال گذشته

zaman variz kheli ziade man ye pak 310 gem sefaresh dadam hanooz ham variz nkrdin

Armin
3 سال گذشته

سلام سایتتون عالیه فقط میشه برای فری فایر عضویت یا همون (VIP) هفتگی و ماهانه رو اضافه کنید😬

محمد عرفان اژدری
3 سال گذشته

عالی سریع پیگیری کردند خوش اخلاق و خوب بهتر از این نمیشه

علی توسلی
3 سال گذشته

اسان جم بهترین سایت توی ایران هست درسته پشتبانی دیر جواب میده و دیر پیگیری میکنه ولی مطمئن و همین‌طور قیمتاش ارزونه و هیچ سفارشی بدون پیگیری نمیمونه فقط کافیه کد سفارشتونو بهشون بدین
ممنون از اسان جم

Naz
3 سال گذشته

سلام من همچی رو درست وارد کردم و پول هم پرداخت کردم ولی الان نیم ساعته نیومده میشه پیگیری کنید؟

ناشناس
3 سال گذشته

خدا قوت من سه روز پیش سفارش دادم همون روز هم گرفتم جم رو

YOAN EXE
3 سال گذشته

از نظر واریزی عالیییییه ولی پشتیبانی بعضی وقتا دیر جواب میده

vahid
3 سال گذشته

مگه چند ساعت بعد جم واریز میشه به حساب من ساعت ۱صبح واریزی زدم ولی هنوز خبری نشده

9020680284
3 سال گذشته

از اسان جم به من زنگ زدن برا تایید اینکه برن داخل حساب من دستم خورد قطع کردم الان چرا دوباره زنگ نمیزنین😷😢😭

Abolfazl
3 سال گذشته

بسیار سایت عالی است

تشکر از آسان جم
3 سال گذشته

واقعن سایت عالی خیلی خیلی ممنونم ازتون. من دو ماه پیش از یه سایت مزخرف دزد اشتباه کردم جم خریدم ولی واریز نکردن و بسیار بی ادب هم بودن . و آخر پول رو هم پس ندادند و حرومشون بشه انشالله یه بلایی سر خودشو خانوادش بیاد بگذریم… امروز از آسان جم بسته لول آپ پس خریدم و بعد خرید ده دقیقه بعد برام پیامک اومد از آسان جم که ممنون از اعتماد شما و …. در حال انجام خرید …. بعد یه ربع رفتم دیدم بله دمشون گرم واقعن خسته نباشید این پول نوش جونتون انشالله همیشه موفق و… خواندن بیشتر

ناشناس
3 سال گذشته

سلام من دیشب جم هفتگی گرفتم هنوز واریز نشده میشه لطفا سریع تر واریز کنین چون آر واسم ۹۰ درصد خورده میخوام الیتو پسو با یه دنس قلبو با ۲ تا دنس دلاریو میخوام بگیرم تو رو خدا بریزین واسم

حمیدرضا محبی
3 سال گذشته

سلام
آگه جم هفتگی بخرم میتونم کارکتر جدید رو بگیرم
لطفا زود جواب بدین

ناشناس
3 سال گذشته

آلان من سفارش دادم چند ساعت نیومده بعد نوشته اطلاعات اشتباه میباشد برا پشتیبانی اطلاعات فرستادم کلی وقت نیومده

AMIRPRIM
3 سال گذشته

سرعت واریز بسیار خوبه ولی پشتیبانی خیلی ضعیفه و دیر جواب میده
ممنون از سایت خوبتون❤

علی مشهدی
3 سال گذشته

سلام خسته نباشین لطفا زمان واریز جم با ایدیی و یکم کمتر کنین

E S K A N J O R
3 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

سلام این سایت عالیه من روز چهارشنبه سفارش دادم با اینکه شارژ فوری نبود ظرف 4 دیقه سفارشم انجام شد

ho3ein_BoY
2 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

خسته نباشید اگه میشه کد تخفیف بدید چون پول کم اوردم واسه خریدم

حیدر لطیف
2 سال گذشته

سلام ممنون از سایت خوب خیلی متشکرم فقط پیشیبان دیر جواب میده مرسی از سایت خوب

Darkiller
2 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

لطفا یه تخفیف هم اضافه کنید برای کسایی که زیاد خرید میکنن

Shayan
2 سال گذشته

بنظرم بهترین سایت برای خرید با آیدی هست چون خیالت راحته پولت جای امن هست
من واقعا از این شاپ راضیم😁🌹

javad
2 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

خیلی خیلی عالی من ماله چهل نفر از دوستانم گرفتم صد درصد تضمینی😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

mahan
2 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

سلام میشه به من بگید دکمه‌ی شارژ سریع کجاست

آرمان
2 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

Nice 👋

9130405431
2 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

بسیار عالی

محمد مهدی
2 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

خیلی خوبه

محمد مهدی
2 سال گذشته

بی‌نظیر ترین سایت در شارژ جم برای هر بازی هست.

محمد مهدی
2 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

عالی

丂卂爪卂几
2 سال گذشته
امتیاز من به محصول :
     

عالیه بابا حرف نداره بهترین سایت واسه جم خریدن عشقین بخدا😻❤

989374627590
2 سال گذشته

عالی درجه 1

9945675572
2 سال گذشته

عالی عالی جم سریع دریافت میشه فقد پشتیبانی دیر جواب میده اما بهترین سایت است

بازی‌های بیشترآرشیو بازی ها

95
0
لطفاً نظر دهیدx